پاورتل/ در سال ۲۰۱۸ بود که مایکروسافت برای نخستین بار از Clarity پرده برداشت، یک سرویس آنالیتیکس جدید که به شما کمک کند انبوهی از اطلاعات مختلف راجع به مشتریان وبسایت خود به دست آورید.
Microsoft Clarity به شما کمک میکند که نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کند و قادر به افزایش انگیجمنت و همینطور نرخ تبدیل در سایتتان باشید. این ابزار آنالیتیکس حتی اجازه میدهد که نشست کاربران را به صورت کامل مشاهده کرده و متوجه شوید او چطور از وبسایت استفاده میکند. حالا بعد از دو سال، مایکروسافت اعلام کرده که این ابزار در دسترس است و بنابراین مروری کوتاه روی قابلیتهای آن خواهیم داشت.
هیتمپها (Heatmaps):
-

نیم بوت پسرانه مدل سهیل کد ۱۴۷
خرید محصول -

بند عینک لاچو مدل Metal gold 2019
خرید محصول -

باتری موبایل مدل HB396689ECW با ظرفیت 4000mAh مناسب برای گوشی موبایل هوآوی Mate 9
خرید محصول -

کفش ساحلی مدل 512Z
۱۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل Daffodils Wild Roses حجم ۱۰۰ میلی لیتر
خرید محصول -

ساعت هوشمند موبووی مدل تیک واچ کد S2 GLACIER
خرید محصول -

مچ بند هوشمند امیزفیت مدل EMA EMOLED BAND7 2022
۱,۷۰۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

بست سیم مدل BS7 بسته ۱۰ عددی
۳۵,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
هیتمپها راهی بصری برای بررسی تعاملات شمار زیادی از کاربران هستند و در دو فرم در دسترس قرار میگیرند: کلیکمپها و اسکرولمپها. در هر دو حالت، انبوهی از اطلاعات راجع به فعالیتهای کاربران به دست میآید و نتایج در قالب گزارشهایی بسیار ساده و قابل فهم ارائه میشوند. کلیکمپها به شما میگویند که کدام محتوای روی صفحه بیشترین اهمیت را برای کاربران دارند و اسکرولمپها نشان میدهند که آیا کاربران در حال مشاهده آنچه مهم است هستند یا خیر. این قابلیت قرار است کاربران را براساس رفتارها و ترندها کیفیتسنجی کند و ارائه اطلاعات موثر به سهام داران و همینطور مدیرانی که باید تصمیمات کلان بگیرند را آسان میکند.
بازپخش نشست (Session Playback):
هرکسی نسبت به چگونگی استفاده مردم از وبسایتها نظر خودش را دارد، اما Clarity ابزار لازم را در اختیارتان میگذارد تا قادر به مشاهده اتفاقات درون سایت باشید و تصمیماتی مبتنی بر داده بگیرید. این ابزار یک مکانیزم فیلترگذاری دارد که به شما اجازه میدهد الگوهای رفتاری مردم در هر نشست را دنبال کنید و اطلاعاتی راجع به حوزههای مختلف مانند «کلیکهای مداوم»، «کلیکهای بینتیجه» و «اسکرول کردن افراطی» به دست آورید.
داشبورد اطلاعات (Insights Dashboard):
ابزار آنالیتیکس Clarity یک داشبورد نیز دارد که تمام معیارهای اساسی را به نمایش در میآورد تا درکی کلی از وضعیت ترافیک در سایت به دست آید. با یک نگاه میتوان دید که چه تعداد از کاربران در حال کلیک روی لینکهای ناموجود هستند یا اینکه چند نفر به امید مشاهده محتوایی که وجود ندارد،صفحه را بالا و پایین کردهاند. علاوه بر این میتوان چیزهایی مانند ارورهای جاوا اسکریپت در سمت مشتریان را مشاهده کرد یا دید که کاربران به صورت میانگین چه مدت زمانی را صرف بازدید از سایت میکنند.







