بازی/ Age of 2048؛ بزرگ‌ترین تمدن جهان را بسازید

Age of 2048: City Merge Games یک بازی پازل فوق العاده زیبا و خاص از NLABSOFT Co., Ltd است که به صورت رایگان عرضه شده است.

با یک حرکت ساده انگشت روی صفحه نمایشگر، بلوک ها را کنار هم قرار دهید و بزرگترین تمدن ها را بسازید! این سفری است در تاریخ و تجربه بزرگترین لحظات تاریخی؛ شهرسازی را از منظری متفاوت تجربه کنید، ساخت یک شهر در طول قرون و اعصار آن هم در سبک بازی فکری ۲۰۴۸ مطمئنا شما را به وجد می آورد! بازی Age of 2048: City Merge Games با یک گیم پلی ساده و چالش هایی ناب آمده است تا شما دوستداران بازیهای پازل و ۲۰۴۸ را به وجد بیاورد؛ با حرکت دادن بلوک های موجود در صفحه نمایش از بناهایی کاملا معمولی به بناهایی پیشرفته برسید و با ایجاد شاهکارهای معماری تمدنتان را گسترش دهید! اگردوست دارید یک تمدن خاص داشته باشید، همین الان این بازی را نصب کنید و با آن تمدنتان را در عصر حجر پایه ریزی کنید و تا عصر فضا پیش بروید! امکان ارتقای بناها، موسیقی متن فوق العاده، رقابت با کاربران سراسر جهان و گیم پلی اعتیاداور نیز از جمله ویژگی های Age of 2048: City Merge Games هستند.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۱ و بالاتر
حجم: ۷۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *