اپل در حال برنامهریزی برای نمایش تبلیغات در زبانه Today اپ استور و صفحه مخصوص هر اپلیکیشن است. این دو جایگاه تبلیغاتی جدید در حالی به فروشگاه اپلیکیشن اپل اضافه میشوند که این شرکت قبلا در زبانه جستجو و در میان نتایج جستجو تبلیغات نشان میداد.
تبلیغات زبانه Today مشابه کارتهای بزرگی که توسط دیگر محتواها در این زبانه استفاده میشوند، به نمایش در میآیند اما در زیر نام اپهای تبلیغشده کادر آبی رنگ کوچکی را میبینید که عبارت Ad داخل آن ذکر شده است. تبلیغات داخل هر صفحه از برنامه نیز در بخشی تحت عنوان You Might Also Like قرار میگیرند که نمونههای مشابه با هر برنامه را نشان میدهد.
تبلیغات صفحات برنامهها درست مثل تبلیغات بخش جستجوی اپ استور، با رنگ آبی مشخص میشوند تا از بقیه پیشنهادها متمایز باشند. به گفته 9to5Mac، کسانی که این جایگاههای تبلیغاتی را خریداری میکنند، نمیتوانند اپلیکیشنهای خاص را هدف قرار دهند، اما تبلیغها مرتبط با اپلیکیشنی خواهند بود که کاربر به آنها سر زده است.
-
کیف پاسپورتی چرم مشهد مدل P5519-001
خرید محصول -
نیم بوت زنانه کایا چرم مدل K812-black
۲,۰۷۸,۱۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
اسپری زنانه مالیزیا مدل پرپل
خرید محصول -
کرم ضد آفتاب لاایسل مدل ۴۹۰ T3 Sunsel حجم ۴۰ میلی لیتر
خرید محصول -
آمپلی فایر خودرو پریمیر مدل PRG-6404
خرید محصول -
کفش مخصوص کوهنوردی مردانه هامتو مدل ۱-210337A
inf ﷼ خرید محصول -
کفش روزمره زنانه برتونیکس مدل ۷۲۰-۱۶
۲۹,۸۰۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
نورافکن دستی مدل FURY_06
اطلاعات بیشتر
تبلیغات اپ استور حریم خصوصی را زیر پا نمیگذارند
اپل در بیانیهای در این باره میگوید: «تبلیغات بخش جستجوها به توسعهدهندگان اجازه میدهد اندازه تجارت خود را افزایش دهند. این جایگاههای تبلیغاتی جدید مثل بقیه جایگاههای ما، اصول مشخصی دارند. این تبلیغها صرفا شامل محتواهایی از صفحه محصولات تایید شده در اپ استور هستند و از همان استانداردهای سختگیرانه قبلی در زمینه حریم خصوصی تبعیت میکنند.»
گفتنی است که کوپرتینوییها به زودی نمایش این تبلیغات را شروع میکنند.
اپل اولین بار در سال ۲۰۱۶ نمایش تبلیغات در بخش نتایج جستجوی اپ استور را آغاز کرد. این شرکت سپتامبر پارسال از کاربران اجازه گرفت تا به آنها تبلیغات سفارشی نشان دهد. این جایگاههای تبلیغاتی جدید نشاندهنده تلاش اپل برای کشف روشهای جدید کسب درآمد از اپ استور است.
این شرکت سعی دارد تجارت سرویسهای خود را گسترش دهد و به همین خاطر احتمالا تمرکز بیشتری را به بخش تبلیغات معطوف خواهد کرد.