ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا گفت که میخواهد آنقدر دسترسی به توییتر را گسترش دهد که بیشتر آمریکاییها از این پلتفرم رسانههای اجتماعی استفاده کنند.
ماسک قراردادی را برای خرید توییتر به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار امضا کرده که حالا سوالاتی را در میان کارمندان و مردم در مورد استراتژی او برای اداره این شبکه اجتماعی ایجاد کرده است.
به گزارش رویترز، او به خبرنگارانی که در مراسم سالانه مت گالا در نیویورک روی فرش قرمز گرد آمده بودند، گفت که معیار مهم موفقیت این است که آیا توییتر میتواند مخاطبان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد یا خیر.
ماسک که به همراه مادرش در این رویداد مورد علاقه افراد مشهور شرکت کرده بود، گفت: «در حال حاضر به نوعی جا افتاده است. من میخواهم درصد بیشتری از کشور در آن حضور داشته باشند و با گفتوگو درگیر شوند.»
-
دستبند نقره مردانه لیردا مدل اسم نیما DCR 371
۲,۹۹۴,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
پایه نگهدارنده گوشی موبایل جاست موبایل مدل ShutterGrip
خرید محصول -
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل SUYL-BWL0
خرید محصول -
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Gear S3 Frontier SM-R760 بند لاستیکی
اطلاعات بیشتر -
ضربه گیر لق کن دستگاه لاستیک درار خودرو مدل mag-91
اطلاعات بیشتر -
شارژر دیواری سونی اریکسون مدل K-750
خرید محصول -
محافظ صفحه نمایش مدل FRO-2 مناسب برای اپل واچ ۴۲ میلی متری
خرید محصول -
کابل تبدیل USB به ۳۰-پین ویژه iPad و iPod و iPhone
خرید محصول
بر اساس آخرین گزارش درآمد خود، توییتر روزانه حدود ۴۰ میلیون کاربر فعال در ایالات متحده دارد.
ماسک گفت که او میخواهد این پلتفرم تا حد امکان فراگیر باشد؛ جایی که در حالت ایدهآل بیشتر آمریکاییها در آن باشند و تا حد امکان قابل اعتماد باشد.
این میلیاردر همچنین گفت که توییتر را در مورد نحوه تبلیغ یا تنزل رتبه توییتها شفاف میکند و میخواهد نرمافزار آن برای طرح انتقاد در دسترس عموم قرار گیرد.
ماسک در پاسخ به سوالی درباره مهاجرت احتمالی کارمندان گفت: «همه آزاد هستند.»
او گفت: «مسلما اگر کسی با آن احساس راحتی نکند، با توافق به جای دیگری خواهد رفت. این خوب است.»