توییتر اعلام کرد عرضه قابلیت آزمایشی که به کاربران اجازه می دهد محتوای گمراه کننده در این شبکه اجتماعی را نشانهگذاری (Flag) کنند، به برزیل، اسپانیا و فیلیپین گسترش خواهد داد.
این شرکت در اوت سال ۲۰۲۰ این قابلیت آزمایشی را در راستای تلاش برای کاهش اطلاعات نادرست و گمراه کننده در پلتفرم خود معرفی کرد.
این قابلیت در ابتدا در کشورهای آمریکا، استرالیا و کره جنوبی آزمایش شد. از زمانی که این قابلیت برای نخستین بار معرفی شد، توییتر حدود سه میلیون گزارش از سوی کاربران دریافت کرد که از این قابلیت برای نشانه گذاری توییتهایی ناقض سیاستهای این شبکه اجتماعی استفاده کردند.
-
پیشبند دو رو قابل تبدیل به دستمال گردن با دور دوز نواری پوم پوم مناسب نوزاد
خرید محصول -
کش بدنسازی آلفا مدل ABD1
خرید محصول -
فیلتر کابین هیوندای جنیون پارتز مدل 971333SAA0 مناسب برای خودرو سانتافه
اطلاعات بیشتر -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل X-1
خرید محصول -
مونوپاد بروفون مدل BY4
خرید محصول -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی اند جی مدل TG-147
خرید محصول -
برس مو دکتر مورنینگ مدل DM2 مجموعه ۲ عددی
خرید محصول -
تاپ دخترانه اچ اند ام مدل n22
خرید محصول
بر اساس گزارش رویترز، این غول شبکه اجتماعی سال گذشته برنامه دیگری به نام بردواچ (Birdwatch) رونمایی کرد که به کاربران اجازه می دهد یادداشت برای توییتهای گمراه کننده بنویسند با این حال این یادداشتها در وب سایت جداگانه ای نگهداری می شوند. این برنامه در بخش جداگانه ای از توییتر به نشانی Twitter twitter.com/i/birdwatch قرار دارد و تنها شرکت کنندگانی که برای شرکت در این برنامه آزمایشی را درخواست کرده اند می توانند پستهایی ارسال کنند که اطلاعات نادرست را شناسایی و نادرستی آنها را اثبات می کنند. نوشتههای آنها در ابتدا برای کاربران خارج از گروه آزمایشی در توییتر قابل مشاهده نخواهد بود و تنها در سایت بردواچ دیده می شود.