توییتر اعلام کرد عرضه قابلیت آزمایشی که به کاربران اجازه می دهد محتوای گمراه کننده در این شبکه اجتماعی را نشانهگذاری (Flag) کنند، به برزیل، اسپانیا و فیلیپین گسترش خواهد داد.
این شرکت در اوت سال ۲۰۲۰ این قابلیت آزمایشی را در راستای تلاش برای کاهش اطلاعات نادرست و گمراه کننده در پلتفرم خود معرفی کرد.
این قابلیت در ابتدا در کشورهای آمریکا، استرالیا و کره جنوبی آزمایش شد. از زمانی که این قابلیت برای نخستین بار معرفی شد، توییتر حدود سه میلیون گزارش از سوی کاربران دریافت کرد که از این قابلیت برای نشانه گذاری توییتهایی ناقض سیاستهای این شبکه اجتماعی استفاده کردند.
-
بوش و لاستیک چراغ خطر عقب موتور سیکلت مدل H125 بسته ۴ عددی
اطلاعات بیشتر -
میز تلویزیون مدل CM4465
خرید محصول -
شارژر همراه شیائومی مدل Mi Power Bank 3 Pro ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
خرید محصول -
جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A
۹,۰۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
گوشواره چراغ جلو موتور سیکلت پی اس آر مدل psr مجموعه دو عددی
اطلاعات بیشتر -
کاغذ دیواری مدل بتا کد ۱۱۷۸
خرید محصول -
کرم چند منظوره کلیون مدل Multipurpose Cream حجم ۳۰۰ میلی لیتر
inf ﷼ خرید محصول -
گردنبند طبی کامارو کد magnet19
خرید محصول
بر اساس گزارش رویترز، این غول شبکه اجتماعی سال گذشته برنامه دیگری به نام بردواچ (Birdwatch) رونمایی کرد که به کاربران اجازه می دهد یادداشت برای توییتهای گمراه کننده بنویسند با این حال این یادداشتها در وب سایت جداگانه ای نگهداری می شوند. این برنامه در بخش جداگانه ای از توییتر به نشانی Twitter twitter.com/i/birdwatch قرار دارد و تنها شرکت کنندگانی که برای شرکت در این برنامه آزمایشی را درخواست کرده اند می توانند پستهایی ارسال کنند که اطلاعات نادرست را شناسایی و نادرستی آنها را اثبات می کنند. نوشتههای آنها در ابتدا برای کاربران خارج از گروه آزمایشی در توییتر قابل مشاهده نخواهد بود و تنها در سایت بردواچ دیده می شود.