توییتر اعلام کرد عرضه قابلیت آزمایشی که به کاربران اجازه می دهد محتوای گمراه کننده در این شبکه اجتماعی را نشانهگذاری (Flag) کنند، به برزیل، اسپانیا و فیلیپین گسترش خواهد داد.
این شرکت در اوت سال ۲۰۲۰ این قابلیت آزمایشی را در راستای تلاش برای کاهش اطلاعات نادرست و گمراه کننده در پلتفرم خود معرفی کرد.
این قابلیت در ابتدا در کشورهای آمریکا، استرالیا و کره جنوبی آزمایش شد. از زمانی که این قابلیت برای نخستین بار معرفی شد، توییتر حدود سه میلیون گزارش از سوی کاربران دریافت کرد که از این قابلیت برای نشانه گذاری توییتهایی ناقض سیاستهای این شبکه اجتماعی استفاده کردند.
-
جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Pro +
خرید محصول -
کابل تبدیل Type-C به USB 2.0 مدل D-1 کنفی به طول ۱ متر
خرید محصول -
هدفون بی سیم آی واک مدل BTA003
خرید محصول -
مداد ابرو پاستل شماره ۰۲
خرید محصول -
پولوشرت پسرانه لیلیان مد مدل K0442003TP
خرید محصول -
دستگاه تست باتری خودرو مدل ASL4000
اطلاعات بیشتر -
شارژر همراه کوئین تک مدل QT-25 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
خرید محصول -
هدبند دخترانه کد ۰۱۰۹۱۲۹۱
خرید محصول
بر اساس گزارش رویترز، این غول شبکه اجتماعی سال گذشته برنامه دیگری به نام بردواچ (Birdwatch) رونمایی کرد که به کاربران اجازه می دهد یادداشت برای توییتهای گمراه کننده بنویسند با این حال این یادداشتها در وب سایت جداگانه ای نگهداری می شوند. این برنامه در بخش جداگانه ای از توییتر به نشانی Twitter twitter.com/i/birdwatch قرار دارد و تنها شرکت کنندگانی که برای شرکت در این برنامه آزمایشی را درخواست کرده اند می توانند پستهایی ارسال کنند که اطلاعات نادرست را شناسایی و نادرستی آنها را اثبات می کنند. نوشتههای آنها در ابتدا برای کاربران خارج از گروه آزمایشی در توییتر قابل مشاهده نخواهد بود و تنها در سایت بردواچ دیده می شود.