اینطور که به نظر میرسد، کارداشیانها خیلی از تغییرات جدید اینستاگرام راضی نیستند و این اعتراض را هم از طریق استوری به گوشی مدیران این شبکهی اجتماعی رساندهاند.
همانطور که میدانید، مدت زمان زیادی است که اینستاگرام متوجه شده اگر بخواهد به همین روال قدیمی خود ادامه دهد، بسیاری از کاربران آن را ترک کرده و به سراغ تیکتاک میروند. در نتیجه تصمیم گرفت بهجای ابداع نوآوری، شبیه به تیکتاک شود. اگر اینستاگرام را باز کردید و متوجه ریلزهای متعدد در صفحهی هوم شدید یا حس کردید تعامل پستها کمتر شده، تنها نیستید. دومین فرد از لحاظ تعداد فالوئر در اینستاگرام هم از این تغییرات جدید شاکی است.
کایلی جنر اخیرا اسکرینشاتی از پست یک فرد دیگر را در استوری خود به اشتراک گذاشت. پستی که در آن به شدت به سیاست جدید اینستاگرام تاخته و در آن از مدیران خواسته شده که این شبکهی اجتماعی را به روند خوب گذشته بازگردانند. متن کامل این پست به شرح زیر است:
-

لامپ خودرو سام مدل 100W کد -H3 -Y بسته دو عددی
اطلاعات بیشتر -

هدست بلوتوث دبلیو یو دبلیو مدل R87
خرید محصول -

گردگیر کمک فنر جلو دینا پارت مدل ۱۱۲۲ مناسب برای پراید
اطلاعات بیشتر -

سوهان ناخن پاستل کد ۰۱۲
خرید محصول -

ست هدیه چرم ماکان مدل رادیس کد STrad-SHOT3t
خرید محصول -

گرم کن کلیه طب و صنعت کد ۶۳۳۰۰
خرید محصول -

میز و صندلی سفری مدل x5 مجموعه پنج عددی
۱,۹۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

واکس کفش پنگوئن کد ۰۰۰۴ رنگ قهوه ای روشن
اطلاعات بیشتر
اینستاگرام را دوباره به اینستاگرام تبدیل کنید. از شبیه به تیکتاک شدن دست بردارید. من فقط میخواهم تصاویر بامزهی دوستانم را مشاهده کنم. از طرف همه!
اما این تمام ماجرا نیست. ظاهرا کیم کارداشیان، خواهر کایلی جنر هم این پست را منتشر کرد که بیش از ۱٫۱ میلیون نفر هم آن را لایک کردهاند. حتی کارزاری هم در این رابطه ایجاد شده و بیش از ۱۰۰ هزار نفر هم آن را امضا کردهاند تا اینستاگرام بار دیگر به همان شبکهی اجتماعی محبوب سالهای گذشته تبدیل شود.
چندین ماه است که متا، شرکت صاحب اینستاگرام در تلاش است تا ریلزهای بیشتری را وارد آن کند. ریلز دقیقا قابلیتی است که تیکتاک آن را ابداع کرد و میتوان آن را کپی مستقیم اینستاگرام از این شبکهی اجتماعی دانست. اینستاگرام حتی تولیدکنندگان محتوا را با پرداخت مبلغی به عنوان پاداش، ترغیب به ساخت ریلز میکند اما اگر متوجه شود این ریلزها از تیکتاک مجددا پست میشوند، رنک آنها را کاهش میدهد.
کارداشیانها با بیش از ۳۶۰ میلیون فالوئر در اینستاگرام، فقط کریستیانو رونالدو را جلوتر از خود میبینند. همین موضوع هم سبب میشود بازخورد آنها اهمیت بسیار زیادی پیدا کند. حال باید دید آیا اینستاگرام به این فیدبکها اهمیتی میدهد یا به تیکتاک شبیه شدن را ادامه میدهد. صرفا جهت یادآوری باید بگوییم در سال ۲۰۱۸ وقتی که اسنپچت اندکی تغییر ظاهری به خود گرفت، کایلی جنر اعلام کرد دیگر این اپلیکیشن را در گوشیاش باز هم نخواهد کرد. همین باعث شد ارزش اسنپ ۱٫۳ میلیارد دلار ریزش پیدا کند آن هم نه در طول مدت زمان طولانی بلکه فردای همان روز.
البته فقط کارداشیانها نیستند که از این تغییرات ناراحت هستند. بسیاری از کاربران هم اصلا این تغییرات جدید را نمیپسندند. حال باید دید واکنش اینستاگرام که سرمایهگذاری زیادی هم روی این تغییرات انجام داده چه خواهد بود. نظر شما در این رابطه چیست؟







