معرفی اپ – برنامه/ مجموعه‌ای از تصاویر ۵ بعدی متحرک

برای مشاهده تصاویر زمینه پنج بعدی متحرک و استفاده از آن در گوشی های خود، به بیش از ۱۰ میلیون نفر بپیوندید که در حال حاضر از برنامه Wave Live Wallpapers Maker 3D استفاده میکنند. کافیست وارد برنامه شوید تا تصاویر پس زمینه خیره کننده و جالب را تجربه کنید.

Wave Live Wallpapers Maker 3D مجموعه‌ای هیجان‌انگیز از تصاویر پس زمینه زنده را باز می‌کند که به شما کمک می کند ظاهر گوشی هوشمند خود را شخصی سازی کنید. ما فکر می کنیم استفاده از محصولاتی که شخصیت شما را منعکس می کنند، مانند کاغذ دیواری سه بعدی سفارشی، بسیار جالب است.
کاغذ دیواری سه بعدی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. خواه یک کاغذ دیواری گرگ باشد، یک والپیپر فناوری، یک شخصیت متحرک خنده دار… مطمئن باشید از دیدن این تصاویر پس زمینه سه بعدی شگفت زده خواهید شد.

می توانید تصاویر زمینه پنج بعدی متحرک و والپیپرهای جذاب را به صورت رایگان دانلود کنید. یا از سازنده تصاویر زمینه زنده برای ایجاد تصاویر زمینه خود استفاده کنید. کتابخانه ما شامل طیف گسترده‌ای از کاغذ دیواری‌های متحرک و تصاویر زمینه پنج بعدی متحرک برای لذت بردن از تنوع سلیقه‌ها از طریق موضوعاتی مانند:
تصاویر پس زمینه طبیعت
تصاویر پس زمینه حیوانات
تصاویر پس زمینه هنری
والپیپرهای جذاب
تصاویر پس زمینه عاشقانه
تصاویر پس زمینه سایبرپانک
والپیپرهای فنی
تصاویر پس زمینه فانتزی
تصاویر پس زمینه متحرک
و خیلی بیشتر

ما تعداد زیادی والپیپر رایگان را برای تمامی سلیقه ها داریم که در فکر تغییر ظاهر گوشی اندرویدی خود هستند. کتابخانه رایگان ما همیشه با تصاویر پس زمینه جالب جدید به روز می شود تا ظاهر گوشی عالی شما را هر چند وقت یکبار که دوست دارید سفارشی کنید.

ما مفاهیم بصری مختلفی را به عنوان پایه ای برای تصاویر پس زمینه جالب خود ایجاد می کنیم:
Parallax 2D: دیدگاه را به صفحه نمایش شما تغییر می دهد، بنابراین می توانید حرکت کاغذ دیواری خود را در عمق ۲ لایه مشاهده کنید.
Parallax 3D: یک تصویر زمینه ۳ بعدی در اطراف عنصر اصلی هنگام حرکت دادن تلفن خود، با حداکثر ۴ لایه گرافیکی برای پس زمینه ایجاد می کند.
تعاملی سه بعدی زنده: تصاویر پس زمینه زنده که با لمس آنها واکنش نشان می دهند
تصاویر زمینه پنج بعدی متحرک: تصاویر پس زمینه متحرک بر اساس فیلم های ویدیویی شگفت انگیز و جلوه های ویژه ۵ بعدی
همه والپیپرهای رایگان نیازهای شما را با کیفیت و وضوح بالا (HD، Full HD، ۴K) برآورده می‌کنند. هر تصویر زمینه کاملاً متناسب با اندازه صفحه نمایش گوشی شماست.

نحوه استفاده از برنامه Wave Live Wallpapers HD:

برنامه تصاویر زمینه پنج بعدی متحرک را باز کنید.
یک پس زمینه متحرک انتخاب کنید / از نوار جستجو استفاده کنید
اختیاری: اضافه کردن جلوه های همپوشانی یا لمسی برای استایل دادن به تصاویر پس زمینه متحرک
تصویر زمینه زنده HD را اعمال کنید
از My Studio live wallpaper maker برای ایجاد طرح های خود استفاده کنید
تمام تصاویر پس زمینه جالب خود را در My Studio My Wallpapers پیدا کنید
ایجاد یک حساب کاربری اختیاری است، اما بهترین تجربه را با برنامه Wave Live Wallpapers HD و ۳D Wallpaper Maker ارائه می دهد (در صورت تغییر تلفن یا حذف برنامه، پس زمینه شما ذخیره می شود)

برای سفارشی کردن صفحه اصلی و صفحه قفل یا فقط صفحه اصلی، کاغذدیواری سه بعدی یا پس‌زمینه ویدیویی را انتخاب کنید. برخی از تولیدکنندگان به شما اجازه نمی‌دهند صفحه قفل را با والپیپر زنده سفارشی کنید. لطفا سازگاری دستگاه خود را بررسی کنید.

چقدر شگفت انگیز است که خودتان کاغذ دیواری سه بعدی بسازید؟ شاید والپیپرهای متحرک بامزه ای برای افراد خود ایجاد کنید. یا کشف کنید که برای این کار استعداد دارید و به یک هنرمند برتر تبدیل شوید:
– از سازنده تصاویر زمینه زنده برای ایجاد تصاویر پس زمینه متحرک خود استفاده کنید: تصاویر ، اختلاف منظر، عکس سه بعدی، بومرنگ، ویدئو، نمایش اسلاید.
– تصاویر پس زمینه خود را با انجمن ما به اشتراک بگذارید و لایک بگیرید یا آنها را خصوصی نگه دارید.

برنامه Wave Live Wallpapers برای عمر باتری بهینه شده است. وقتی یک برنامه در حال اجرا است یا صفحه بسته است، رندر ویدیو متوقف می شود.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۱۱۷ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Support

سوالات و پشتیبانی

تماس با ما