پاورتل/ دیروز جمعه شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) اعلام کرد که از این پس، انتشار انواع خاصی از تبلیغات در این پلتفرم ممنوع می باشد. در میان عناوین اعلام شده، محتواهای تبلیغاتی حاوی ارزهای رمزنگاری شده نیز به چشم می خورد. بنابراین پس از این دیگر شاهد تبلیغات و محتوای مبتنی بر رمزارز های دیجیتال در شبکه اجتماعی تیک تاک نخواهیم بود.
طبق دستورالعمل جدید تیک تاک که از امروز لازم الاجرا شده است، کاربران این شبکه اجتماعی صرف نظر از موقعیت جغرافیایی شان، از ارسال هرگونه محتوای تبلیغاتی محصولات مالی و کریپتویی در این بستر به اشتراک گذاری ویدیو منع می شوند.
این خبر از آن جایی حائز اهمیت بسیار زیادی است که در سال ۲۰۲۰ میلادی، شبکه اجتماعی تیک تاک نقش بسیار پر رنگی را تبلیغات و گسترش رمزارز دوج کوین (Doge Coin) ایفا کرد و سبب شد تا این میم کوین خیلی زود بتواند اسم خود را بر سر زبان ها بیندازد.
-

دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه دُرج مدل DB02
۲,۸۶۳,۸۷۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

دستکش بچگانه کد ۱۰۱۴
خرید محصول -

دستبند طلا ۱۸ عیار مردانه لیردا مدل اسم مهرشاد ۶۴۰۰
۱,۳۲۰,۰۳۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Aspire F5-573G-7512
خرید محصول -

مبدل HDMI به VGA کی نت مدل HD-Conversion
خرید محصول -

کفش مخصوص دویدن مردانه شیما مدل ۴۷۷۸۷۷۷۴۲
۵۲۹,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

چسب قطره ای مدل ch-al حجم یک میلی لیتر بسته ۳ عددی
اطلاعات بیشتر -

دزدگیر خودرو تمدن مدل کیلس استارتر کد KLS20
اطلاعات بیشتر
به نقل از وب سایت خبری cointelegraph، سال گذشته و هم زمان با توییت های تبلیغاتی ایلان ماسک که به صورت واضح از دوج کوین حمایت می کرد، کاربران تیک تاک نیز برای جلب توجه هرچه بیشتر مردم به سمت این میم کوین، فیلم های مرتبط را به اشتراک می گذاشتند. در ماه های اخیر سایر سایت های رسانه های اجتماعی نیز میزبان بحث و گفتگوهای زیادی در زمینه بازارهای مالی بوده اند.
مشخص نیست که آیا ممنوعیت تیک تاک بر کلیه موضوعات مرتبط با محصولات مالی اعمال می شود یا فقط در مورد بحث هایی است که ماهیت تبلیغاتی دارند. لازم به یادآوری است که گوگل تبلیغات ارزهای رمزنگاری را در سال ۲۰۱۸ ممنوع کرد، هرچند در سال جاری بخشی از این ممنوعیت را منوط به شرایطی خاص، برای برخی نهادها حذف کرد.
به نظر شما تبلیغات و نشر محتوا در شبکه های اجتماعی باید دارای قوانین و فیلترهای این چنینی باشد و یا شما با آزادی کامل منتشر کردن محتوای مختلف موافق هستید؟







