مدیرعامل سیگنال در یک پست اعلام کرد که از سمت خود کنارهگیری میکند و «برایان اکتون»، یکی از بنیانگذاران واتساپ به عنوان مدیرعامل جدید و موقت سیگنال فعالیت خواهد کرد.
هرچند اکتون هم اکنون به عنوان مدیرعامل موقت سیگنال انتخاب شده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا مدیر سابق واتساپ در این سمت باقی خواهد ماند یا خیر. «موکسی مارلین اسپایک» که از سمت خود کنارهگیری کرده، در این پست نوشت:
هر روز تحت تاثیر پتانسیل بیشمار سیگنال قرار میگیرم و قصد دارم فردی با انرژی تازه و متعهد را بیاورم که از آن بهترین استفاده ممکن را کند. در چند ماه گذشته با کاندیداها صحبت کردم، اما قصد دارم با این اطلاعیه جستجو را آغاز کنم تا به پیدا کردن بهترین فرد برای آینده سیگنال کمک کنم.
موکسی مارلین اسپایک
در این پست او توضیح میدهد که جزئی از هیئت مدیره سیگنال باقی خواهد ماند تا به این اپلیکیشن پیامرسان کمک کند. اسپایک همچنین گفته طی یک ماه آینده از سمت مدیرعاملی کنارهگیری میکند تا روی جستجوی فرد مناسب برای این پست تمرکز کند.
-
کیف رودوشی زنانه چرم مشهد مدل S0769-083
خرید محصول -
مسواک ریجوی مدل Recolor با برس متوسط
خرید محصول -
گوشواره طلا ۱۸ عیار زنانه تاج مدل G542W
۶,۲۵۷,۵۷۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
کلاه نوزادی کد A14 مجموعه ۴ عددی
اطلاعات بیشتر -
توپ تنیس اکولوس مدل ۸۳۸ بسته ۳ عددی
خرید محصول -
مایو زنانه مدل colorful دامن دار آستر دار کاپدار
۴۹۹,۵۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
عینک آفتابی امریکن اوپتیکال مدل ORIGINAL PILOT pi
خرید محصول -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی اند جی مدل TG-605
خرید محصول
سیگنال در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به یکی از قابل اعتمادترین و قدرمندترین اپلیکیشنهای پیامرسان با قابلیت رمزگذاری سرتاسری تبدیل شده است. بیش از ۴۰ میلیون کاربر به صورت ماهانه از آن استفاده میکنند و بیشتر روی کمکهای مالی متمرکز شده است.
مدیرعامل جدید سیگنال چرا فیسبوک را ترک کرد؟
برایان اکتون
هرچند نمیتوان انتظار داشت که اکتون به عنوان مدیرعامل موقت سیگنال، حرکت بزرگی انجام دهد، اما نکته جالب اینکه او زمانی تصمیم به ترک واتساپ گرفت که «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک تصمیم داشت تبلیغات را به این اپلیکیشن اضافه کند.
او در مصاحبهای با Forbes توضیح داد که در سال ۲۰۱۸ مدیران فیسبوک تصمیم گرفتند تا روی تبلیغات تمرکز کنند و ابزارهای تجزیه و تحلیل تجاری بفروشند و سپس تصمیم گرفت این شرکت را ترک کند. اکتون پس از ترک فیسبوک نیز علیه برنامههای آن صحبت کرد و در سال ۲۰۱۹ از کاربران خواسته بود تا اپلیکیشن اصلی فیسبوک را حذف کنند.