در این ابزار علاوه بر مدلهای از قبل آماده شده، میتوانید عکسهای خود را نیز آپلود کرده تا لباس را به صورت مجازی پرو کنید.
والمارت (Walmart) با همکاری استارتاپ Zeekit که سال گذشته آن را خریداری کرد، ابزار جدیدی را در وبسایت خود راهاندازی کرده که به خریداران کمک میکند تا لباسهای مختلف را بهصورت کاملا مجازی امتحان کنند.
خرده فروشی آمریکایی اولین نسخه از ابزار خود را ماه مارس راهاندازی کرد که به خریداران اجازه میداد با انتخاب مدلی که از نظر نوع بدن، رنگ پوست و رنگ مو شبیه به آنها باشد، لباسهای مختلف را روی آنها امتحان کنند. سپس تعداد مدلهای آن از ۵۰ به ۱۲۰ مورد افزایش پیدا کرد.
-

دستبند طلا ۱۸ عیار مردانه لیردا مدل اسم کامبیز ۱۲۳۵
۱,۸۶۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی اند جی مدل TG-123
خرید محصول -

دستبند طلا ۱۸ عیار مردانه کرابو طرح هندسی مدل Kr102393
۵,۲۲۱,۳۴۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

دماسنج دیجیتال مدل TA-288
خرید محصول -

کیف دوشی زنانه مدل میلانی کد Mil8J
۴۹۹,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

کفش زنانه چرم مشهد مدل J2556-059
۱,۳۵۹,۱۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

زیر انداز یوگا پاندا مت مدل ABRANG-160 ضخامت ۸ میلی متر
۱۴۴,۵۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه لیردا مدل love 6700
۸۴۲,۶۱۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
البته خرده فروشان دیگر نیز چنین تجربهای را آزمایش کردهاند. به عنوان مثال آمازون ابزاری را در اختیار مشتریان خود قرار داده که از واقعیت افزوده استفاده میکند و به خریداران اجازه میدهد کفشها را بهصورت مجازی امتحان کنند.
اتاق پرو مجازی والمارت!
با این حال، ابزار والمارت که «Be Your Own Model» نامیده میشود، از الگوریتمها و فناوری یادگیری ماشینی استفاده میکند. خریداران میتوانند از آن برای امتحان کردن بیش از ۲۷۰ هزار کالا برندهای خصوصی این خرده فروشی استفاده کنند که شامل مواردی مانند Champion و Levi’s میشود.
علاوه بر مدلهای ارائه شده، مشتریان میتوانند همچنین از تصویر خود برای امتحان کردن لباسها نیز استفاده کنند. سپس ابزار والمارت با اسکن بدن افراد، حس واقعیتری از نحوه نمایش لباس روی بدن آنها ارائه میکند. «شریل آینوآ»، معاون Walmart Businesses New توضیح میدهد که این امر باعث میشوند تا احساس متفاوتتری نسبت به سایر فناوریها، مانند خرید با قابلیت واقعیت افزوده وجود داشته باشد.
البته امکان استفاده از تصاویر شخصی کاربران، ابتدا فقط برای نسخه iOS و وب والمارت ارائه شده و در هفتههای آینده در دسترس سیستم عامل اندروید نیز قرار خواهد گرفت.
در ادامه، والمارت قصد دارد تا این فناوری را برای پوشاک مردانه و کودکان و حتی لوازم جانبی نیز ارائه کند و همچنین کالاهای مربوط به برندهای بیشتری را در دسترس کاربران قرار دهد.







