توییتر اولین گزارش عملکرد و درآمد خود تحت نظر مدیرعامل جدید، یعنی «پاراگ آگراوال» را اعلام کرد. طبق این گزارش، میانگین کاربران فعال روزانه درآمدزا (mDAU) آن به ۲۱۷ میلیون افزایش پیدا کرده که هرچند به طور سالانه ۱۳ درصد رشد داشته اما کمتر از میزان ۲۱۸.۶ میلیون مورد انتظار تحلیلگران است. درآمد کلی سال ۲۰۲۱ این شبکه اجتماعی هم ۵.۰۸ میلیارد دلار بوده که نسبت به سال قبل ۳۷ درصد افزایش پیدا کرده است.
هرچند هم اکنون نیز توییتر در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد، اما امیدوار است تا با سرعت بسیار بیشتری رشد کند. این شبکه اجتماعی تا پایان سال ۲۰۲۳ انتظار دارد تا به طور میانگین به ۳۱۵ میلیون کاربر فعال روزانه درآمدزا دست پیدا کند.
به طور کلی اعداد و آمار کلیدی و مهم گزارش مالی توییتر درباره فصل چهارم سال ۲۰۲۱ به شرح زیر است:
از طرفی دیگر، این شرکت در گزارش خود برای سه ماهه آینده اعلام کرد که انتظار درآمد ۱.۱۷ تا ۱.۲۷ میلیارد دلاری را دارد، در حالی که تحلیلگران انتظار دارند تا درآمد آنها حدود ۱.۲۶ میلیارد دلار باشد.
-

شورت زنانه ژولانیک مدل لامبادا کد BMA بسته ۳ عددی
۱۸۹,۹۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

گوشواره طلا ۱۸ عیار زنانه طلا و جواهرسازی افرا مدل حلقه ای البرنادو ۱۶۵
۷,۸۸۱,۹۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

تی شرت ورزشی زنانه پانیل مدل 199RB
۲۷۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

لپ تاپ ۱۳ اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop – H
خرید محصول -

میخ پرچ مدل Al 4-18 بسته ۴۰ عددی
۳۲,۸۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

رنگ مو استایکس شماره ۹.۵ حجم ۱۰۰ میلی لیتر رنگ آبنوس
خرید محصول -

عینک مجیک ویژن کد ۱۸۶ به همراه ۲ فریم اضافی
خرید محصول -

ست سرهمی و کلاه نوزادی آدمک مدل ۲۱۷۱۱۴۱-۰۱
خرید محصول
«ند سگال» مدیر مالی توییتر همچنین توضیح داد که این شرکت همچنان به اهداف تعیین شده قبلی خود پایبند است و در نظر دارد تا در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ به ۳۱۵ میلیون mDAU و حداقل ۷.۵ میلیارد دلار درآمد در سال ۲۰۲۳ دست پیدا کند.
نکته مهم دیگر اینکه، این اولین گزارش توییتر تحت هدایت پاراگ آگراوال، مدیرعامل جدید محسوب میشود که از ماه نوامبر پس از کناره گیری «جک دورسی» به این سمت دست پیدا کرد. او پیش از این مدیر ارشد فناوری شرکت بود و تصمیمات مهمی مثل حرکت به سمت غیرمتمرکز شدن با پروژه «بلواسکای» را اتخاذ کرده است.







