گوگل میگوید با هدف دسترسی کاربران به بررسیهای باکیفیتتر قصد دارد تغییراتی در نحوهی رتبهبندی مقالات بررسی محصول در صفحهی نتایج اعمال کند.
گوگل بهتازگی اعلام کرده است که قصد دارد معیارهای نمایش بررسی محصول را در صفحهی نتایج موتور جستوجو با تغییراتی روبهرو کند. دلیل اصلی این تغییرات و دیگر تغییراتی که گوگل طی چند وقت اخیر اعمال کرده، این است که اهالی مانتینویو مطمئن شوند بررسیهایی که کاربر میبیند باکیفیت باشند و از اطلاعات مفیدی دربارهی محصولاتی که ممکن است به فکر خرید آنها باشد، بهره ببرد.
براساس آنچه ورج به نقل از بیانیهی مطبوعاتی گوگل مینویسد، بهبودهای جدید موتور جستوجو دنبالهروی بهروزرسانیهای پیشین هستند تا به گفتهی یکی از کارمندان گوگل «بررسیهای محصول در صفحهی نتایج با یکسری معیار خاص مطابقت داشته باشند».
پری لو در بیانیهی گوگل میگوید این شرکت معیارهایی اینچنینی در نظر دارد: مقالهی بررسی شامل جزئیات عمیق کاربردی باشد (مانند مزایا و معایب یک کالای خاص) و نحوهی عملکرد کالا را مشخص کند و تفاوتهای بین آن محصول را با نسخههای پیشین اعلام کند.
-
لنت ترمز جلو لنت پارس مدل pl23873 مناسب برای تیبا
اطلاعات بیشتر -
شارژر فندکی فیلیپس مدل DLP-2520U به همراه کابل تبدیل USB-C
خرید محصول -
کارت حافظه microSDXC مدل Ultra A1 کلاس ۱۰ استاندارد UHS-I سرعت ۱۰۰MBps ظرفیت ۶۴ گیگابایت به همراه آداپتور SD
خرید محصول -
ریموت کنترل هارمونی مدل Ultimate One
خرید محصول -
ساک دستی گابل مدل Kiba 122012
۱,۴۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ باسئوس مدل CATLSW-02 طول ۱ متر
خرید محصول -
مبدل برق خودرو پرشین اینورتر مدل ۲۰۰۰
اطلاعات بیشتر -
عینک آفتابی زنانه پلیس مدل spld34 0xay
خرید محصول
همچنین گوگل میگوید بررسیها باید توسط فردی تهیه شود که واقعاً محصول را استفاده کرده باشد و نشان دهد که محصول بهصورت فیزیکی چه ظاهری دارد یا چگونه از آن استفاده میشود. بررسی باید حاوی اطلاعات منحصربهفرد باشد، یعنی فراتر از آنچه که تولیدکنندهی محصول ارائه میدهد. بهعلاوه بررسی باید محصولات قابلقیاس را پوشش دهد یا توضیح دهد که چه چیزی باعث متمایز شدن یک محصول از رقبایش میشود.
به گفتهی گوگل، تغییرات جدید در هفتههای پیش رو وارد مرحلهی عملیاتی میشوند و ممکن است رتبهبندی بررسیهای انگلیسیزبان را در بسیاری از وبسایتها دستخوش تغییر کنند. گوگل همچنین اعلام کرده که در آینده «پشتیبانی از بررسی محصول» را به زبانهای بیشتری نیز میآورد.
تغیرات جدید گوگل در حالی از راه میرسند که برخی منتقدان میگویند صفحهی نتایج گوگل به اندازهی قبل شامل لینکهای کاربردی نیست. باید منتظر بمانیم و ببینیم که تغییر الگوریتم گوگل میتواند دستیابی به بررسیهای باکیفیتتر را برای کاربران ممکن کند یا خیر.