اخیرا اسنوا به شدت تلاش می کند که به جای آنکه خود را در قالب یک برند لوازم خانگی نشان دهد، بر روی مفهومی از «تجربه» تاکید کند و نشان دهد که نگرش این شرکت، می تواند بخشی از «زندگی» باشند. از تلاش برای توسعه تکنولوژی های تعاملی تا وسایلی که شاید کمتر کسی به این فکر میکند که این شرکت میتواند به آن ورود پیدا کند. اما اسنوا تصمیم خود را گرفته است و می خواهد بخشی از تجربه روزمره مشتریان خودش باشد.
حالا بخش فروش این شرکت نیز تلاش کرده از این موضوع عقب نماند و اعلام کرده است که فروشگاههای اسنوا به عنوان مهمترین نقطه پیش از خرید، قرار است که تجربهای دقیقتر و خوشایندتر برای مراجعینش باشد و سیستمهای جدید آن بتوانند درک کنن که مخاطبان به دنبال چه چیزهایی هستند و چگونه میشود به آن پاسخ داد.
-
میل بارفیکس رجال مدل Single
خرید محصول -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل الپی مدل TBV12
خرید محصول -
رول پلاک کاسپین مدل ۶ سانتی متری مجموعه ۲۵۰ عددی
۶۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
ست تاپ و نیم تنه دخترانه پیانو مدل ۱۸۶۴-۱۷
خرید محصول -
زیرانداز سفری ۸ نفره کد ۶۰۸
خرید محصول -
باتری موبایل مدل AB653039CU ظرفیت ۸۸۰ میلی آمپرساعت مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ U900
خرید محصول -
کلاه هدفون بی سیم اپتیکس مدل HL-1
خرید محصول -
قفل کابلی موتور سیکلت مدل گوریلا کد YP-G-150CM
اطلاعات بیشتر
فروشگاههای اسنوا که به گفته این شرکت با استانداردهای طراحی بالایی اجرا شده و سیستم آموزشی پیشرفتهای نیز بر آن حاکم است، یک حلقه مفقود بزرگ داشته است. سیستم نظارت و ارزیابی رفتارهای فروشندگان با توجه به محیط و آموزشهای موثر بر آن و در سوی دیگر، انتظارات واقعی مخاطبان.
این شرکت اعلام کرده است که در گام اول، مرکز مانیتورینگ خود را برای یافتن نقاط ضعف و بهبود آنها، راهاندازی کرده است. این مرکز که از طریق چند هزار کانال تعاملی، به سیستمی ترکیبی از عملیاتهای انسانی و هوش مصنوعی متصل است، کمک خواهد کرد تا اسنوا، تمرکز بیشتری بر نیاز مخاطبانی که به فروشگاههایش مراجعه میکنند، داشته باشد.
تمرکزی که اجازه خواهد داد تا کنش و واکنش میان فروشندگان و مشتریان سنجیده شده، چیدمان محصولات و اطلاعات با عادات رفتاری مصرفکنندگان همخوانی بیشتری یافته و رضایتمندی مراجعان، سریعتر، تحلیل شود.
اسنوا در حال حاضر بیش از ۱.۵۰۰ فروشگاه در ایران دارد که این شرکت امیدوار است با این سیستم جدید، بتواند حلقه مفقوده میان انتظارات و آنچه شکل داده است، باشد.