اخیرا اسنوا به شدت تلاش می کند که به جای آنکه خود را در قالب یک برند لوازم خانگی نشان دهد، بر روی مفهومی از «تجربه» تاکید کند و نشان دهد که نگرش این شرکت، می تواند بخشی از «زندگی» باشند. از تلاش برای توسعه تکنولوژی های تعاملی تا وسایلی که شاید کمتر کسی به این فکر میکند که این شرکت میتواند به آن ورود پیدا کند. اما اسنوا تصمیم خود را گرفته است و می خواهد بخشی از تجربه روزمره مشتریان خودش باشد.
حالا بخش فروش این شرکت نیز تلاش کرده از این موضوع عقب نماند و اعلام کرده است که فروشگاههای اسنوا به عنوان مهمترین نقطه پیش از خرید، قرار است که تجربهای دقیقتر و خوشایندتر برای مراجعینش باشد و سیستمهای جدید آن بتوانند درک کنن که مخاطبان به دنبال چه چیزهایی هستند و چگونه میشود به آن پاسخ داد.
-
مسواک ریجوی مدل Reaction با برس نرم
خرید محصول -
پاپوش نوزادی مدل p9
خرید محصول -
ست تی شرت و شلوار نوزادی دخترانه فیورلا مدل ۳۰۵۱۲
خرید محصول -
شورت زنانه مدل R3 مجموعه ۶ عددی
۱۳۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
کانسیلر اسنس مدل کاموفلاژ شماره ۲۰
خرید محصول -
ماگ سفری مدل ۳۰۱۰ گنجایش ۰.۵۱ لیتر
۳۱۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کانفلون مدل K15
خرید محصول -
انگشتر طلا ۱۸ عیار زنانه تاج مدل G309
۱۷,۸۵۴,۵۲۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
فروشگاههای اسنوا که به گفته این شرکت با استانداردهای طراحی بالایی اجرا شده و سیستم آموزشی پیشرفتهای نیز بر آن حاکم است، یک حلقه مفقود بزرگ داشته است. سیستم نظارت و ارزیابی رفتارهای فروشندگان با توجه به محیط و آموزشهای موثر بر آن و در سوی دیگر، انتظارات واقعی مخاطبان.
این شرکت اعلام کرده است که در گام اول، مرکز مانیتورینگ خود را برای یافتن نقاط ضعف و بهبود آنها، راهاندازی کرده است. این مرکز که از طریق چند هزار کانال تعاملی، به سیستمی ترکیبی از عملیاتهای انسانی و هوش مصنوعی متصل است، کمک خواهد کرد تا اسنوا، تمرکز بیشتری بر نیاز مخاطبانی که به فروشگاههایش مراجعه میکنند، داشته باشد.
تمرکزی که اجازه خواهد داد تا کنش و واکنش میان فروشندگان و مشتریان سنجیده شده، چیدمان محصولات و اطلاعات با عادات رفتاری مصرفکنندگان همخوانی بیشتری یافته و رضایتمندی مراجعان، سریعتر، تحلیل شود.
اسنوا در حال حاضر بیش از ۱.۵۰۰ فروشگاه در ایران دارد که این شرکت امیدوار است با این سیستم جدید، بتواند حلقه مفقوده میان انتظارات و آنچه شکل داده است، باشد.