طبق گزارش وال استریت ژورنال، شرکت اسنپ، توسعه پهپاد پرنده کوچک Pixy را متوقف کرده است. Pixy یک پهپاد بسیار کوچک ۲۳۰ دلاری است که طبق گزارشهای قبلی میتواند عکس و ویدیو سلفی بگیرد و آنها را به برنامه اسنپ چت روی گوشی کاربران ارسال کند.
«ایوان اشپیگل» بنیانگذار و مدیرعامل اسنپ طی یک جلسه پرسشوپاسخ به کارکنان آن گفته است که این شرکت توسعه پهپادهای بیشتر پیکسی را متوقف کرده است. به گفته برخی گزارشها، این تصمیم با توجه به اولویتبندی مجدد منابع شرکت گرفته شده است.
ادامه فروش پهپاد اسنپ تا زمان اتمام موجودی
-

پیچ ام دی اف مدل ۴×۵۰ بسته ۵۰۰ عددی
۱۷۳,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

دستگاه ضد عفونی کننده دست کد SA002
خرید محصول -

کوله پشتی ورزشی پوما مدل ۰۷۷۱۶۲-۰۶
خرید محصول -

نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا مدل بدون فنر کد ۴۰۶۲-۶۰۱۵ رنگ مشکی
۱,۴۱۹,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -

اتوماتیک راهنما موتور سیکلت رعد نو کد ۰۰۳
اطلاعات بیشتر -

ساعت مچی عقربهای مردانه سیکو مدل SRPF24K1S
خرید محصول -

کوله پشتی سفری نشنال جئوگرافیک مدل N 14222
۵,۵۰۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

مچ بند هوشمند مدل Mi band6
اطلاعات بیشتر
با این حال، پهپاد Pixy همچنان در وبسایت Pixy.com قابل دسترس است و در بازارهای ایالات متحده و فرانسه تا زمانی که موجودی فعلی تمام نشده فروخته میشود. بنابراین به نظر میرسد که پس از اتمام موجودی فعلی، دستگاههای جدیدی از این پهپاد تولید و عرضه نخواهد شد.
نسخه ۲۳۰ دلاری این دستگاه شامل یک باتری، بند حامل و کابل USB-C میشود. همچنین طبق وبسایت Pixy، با پرداخت ۲۵۰ دلار میتواند دو باتری اضافی نیز دریافت کرد که هر کدام از آنها ۵ تا ۸ پرواز را با استفاده از حالتهای پرواز پیشفرض آن انجام میدهد.
اسنپ که در وبسایتش خود را به عنوان یک شرکت دوربین معرفی کرده، تاکنون چندین بار تلاش کرده تا به حوزه سختافزار نیز وارد شود و به عنوان مثال، علاوه بر پهپاد پیکسی، عینک آفتابی مجهز به دوربینی به نام Spectacles را معرفی کرده بود.
با این حال، در شرایط فعلی، تجارت اصلی این شرکت یعنی تبلیغات نیز در حال شکست است. سهام اسنپ در سال جاری تقریبا سه چهام ارزش خود را از دست داده است، زیرا این شرکت با کاهش تقاضا برای پلتفرم تبلیغات خود مواجه شده و همچنین تغییرات حریم خصوصی اپل در سال ۲۰۲۱ کار را برای کسبوکار تبلیغات آن بسیار دشوار کرده است.
اسنپ در گزارش درآمد سه ماهه دوم خود اعلام کرد که بدون توجه به شرایط فعلی، از نتایج مالی خود راضی نیست. این شرکت همچنین اعلام کرد که قصد دارد به میزان قابلتوجهی نرخ استخدام و نرخ رشد هزینههای عملیاتی خود را کاهش دهد.







