اسپاتیفای اعلام کرد که در اقدامی برای گسترش فعالیتهای خود، رفتارشناسی مخاطب و جذب تبلیغات بیشتر، دو شرکت بزرگ در زمینه فناوری تبلیغات پادکست یعنی Chartable و Podsights را خریداری میکند. هر دو شرکت ابزارهای محبوبی را برای برندها و آژانسها ارائه میکنند تا اثربخشی تبلیغات پادکست خود را بهتر درک کنند.
موارد استفاده خریدهای جدید اسپاتیفای
سرویس پخش موسیقی بسیار محبوب در وبلاگ خود ضمن اعلام این خریدها، نحوه رشد پلتفرم تبلیغاتی خود را نیز توضیح داد. طبق توضیحات ارائه شده، تبلیغکنندگان اسپاتیفای با Podsights میتوانند اطلاعات دقیقتری در مورد اینکه چه کاربرانی روی تبلیغ آنها کلیک کردهاند و پس از آن چه فعالیتهایی انجام شده را کسب کنند. با این وجود آنها متوجه خواهند شد که کدام کاربران محصول نهایی را خریداری کردهاند.
-
کارت حافظه microSDHC سن دیسک مدل Ultra A1 کلاس ۱۰ استاندارد UHS-I سرعت 100MBps ظرفیت ۳۲ گیگابایت به همراه آداپتور SD
خرید محصول -
تابلو مخمل گالری فرزام مدل ۰۲۳
خرید محصول -
کارت حافظه microSDHC ایکس انرژی مدل IPM کلاس ۱۰ استاندارد U1 سرعت 80MBps ظرفیت ۱۶ گیگابایت
خرید محصول -
باتری یو پی اس ۱۲ ولت ۲.۳ آمپر ساعت اوریون مدل 1223HR
خرید محصول -
سویشرت پسرانه سرجنت میجور مدل اسکیت برد
۴,۷۲۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
آفتابگیر شیشه عقب خودرو کد ۶۰۳۰۶۸ مناسب برای پراید
۶۲,۱۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
کفش کوهنوردی مردانه کینگ تکس مدل NSS-Summi
۶,۵۷۷,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
اسپیکر دسکتاپ میکروسا مدل ۸۱۸
۴۳۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
در این پست وبلاگ آمده است: «Podsights به عنوان بخشی از اسپاتیفای، میتواند از فناوری و هوشمندی این پلتفرم برای ارائه ارزیابی دقیقتر و شواهدی کاربردیتر برای تبلیغکنندگان پادکست سراسر جهان استفاده کند.»
از سویی دیگر، به نظر میرسد خرید Chartable بیشتر روی تبلیغات برای خود پادکستها تمرکز دارد. دو ابزار تبلیغاتی این شرکت یعنی SmartLinks و SmartPromos اکنون در دسترس اسپاتیفای قرار دارند. SmartPromos به تولیدکنندگان پادکستها این امکان را میدهد تا متوجه شوند کدام تبلیغات بیشتر منجر به دانلود شده و به طور کلی موفقیت کمپینهای تبلیغاتی خود را در نظر بگیرند.
از SmartLinks نیز به عنوان URL های قابل اشتراک گذاری و ردیابی یاد شده است که به طور خودکار مخاطبان را به پادکستهای مورد نظر خود هدایت میکند. این ابزار نیز به تولیدکنندگان اجازه میدهد میزان کلیکها و دانلود تبلیغات خود را اندازهگیری کنند.
اسپاتیفای که هم اکنون برترین پلتفرم پخش موسیقی در جهان محسوب میشود، در چند وقت گذشته توجه زیادی به بخش پادکستهای خود داشته است. این شرکت اخیرا سیستم امتیازدهی پادکست را به پلتفرم خود اضافه کرده بود و همچنین پلتفرم تولید و توزیع کتابهای صوتی Findaway را نیز خریداری کرده بود.