اینستاگرام امکان ثبت برچسب برای محصولات برندها را روی تصاویر و ویدئوها برای همهی کاربران ایالات متحده فعال کرد.
همهی کاربران اینستاگرام در ایالات متحده از امروز میتوانند برچسب محصولات برندهای مختلف را در پستهای خود ثبت کنند. این قابلیت قبلا فقط برای حسابهای سازنده یا تجاری دردسترس بود و طی چند ماه آینده برای عموم کاربران ارائه خواهد شد.
به گزارش GSMArena، اینستاگرام در چندسال گذشته بهتدریج بهسمت فروش مستقیم محصولات از داخل پلتفرم خود پیش رفته است و جدیدترین بهروزرسانی این شبکهی اجتماعی نیز در راستای همین هدف ارائه شده است. با این بهروزرسانی، کاربران راحتتر میتوانند محصولاتی که در تصاویر، پستهای ویدئویی و استوریهای اینستاگرام ارائه شدهاند را شناسایی کنند. این شبکهی اجتماعی قصد دارد درنهایت بخش Reels را هم به این ترکیب اضافه کند.
برای برچسبگذاری یک محصول ابتدا باید برند کالا را تگ کنید. پس از ایجاد پست و انجام تنظیمات لازم، یک برند را با استفاده از گزینهی «تگ کردن افراد» برچسبگذاری کنید. سپس باید «تگ محصول» را مشاهده کنید. از این قسمت روی محصولی که در تصویر خود مشاهده میکنید ضربه زده و محصول موردنظر را از فهرست اقلام برند انتخاب کنید. دیگران میتوانند روی یک محصول ضربه زده و آن را ازطریق پیوند قابلردیابی یا بهطور مستقیم از برنامه، خریداری کنند. اینستاگرام درحال آزمایش یک برنامهی کسب درآمد از فروش با برخی سازندگان منتخب است.
-

هدفون طرح H23 پاپیت مدل AH-806
خرید محصول -

نورافکن دستی ویداسی مدل WD-576
خرید محصول -

دوچرخه شهری مدل سونیک ۱۲۰۰۲۲ سایز ۱۲
۱,۴۸۵,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

کارت حافظه microSDXC توشیبا مدل EXCERIA M302-EA کلاس ۱۰ استاندارد UHS-I U1 سرعت 90MBps ظرفیت ۶۴ گیگابایت به همراه آداپتور SD
خرید محصول -

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15-AZ
خرید محصول -

ست تی شرت آستین بلند و شلوار مردانه لیورجی مدل حوله ای ۴۴۴
۷,۰۰۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -

کفش پیاده روی زنانه شیفر مدل 5s07g500101
۹۰۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

باتری موبایل مدل APN 616-00256 ظرفیت ۱۹۶۰ میلی آمپر ساعت مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 7
خرید محصول
کسبوکارها میتوانند برچسبگذاری محصولات خود را مشاهده کرده و انتخاب کنند که آیا برچسبها در برگهی برچسبگذاری شده نمایان شوند یا خیر. علاوهبراین شاید یک کسبوکار تصمیم بگیرد برچسبها را برای محصولات خود غیرفعال کند.







