اینستاگرام امکان ثبت برچسب برای محصولات برندها را روی تصاویر و ویدئوها برای همهی کاربران ایالات متحده فعال کرد.
همهی کاربران اینستاگرام در ایالات متحده از امروز میتوانند برچسب محصولات برندهای مختلف را در پستهای خود ثبت کنند. این قابلیت قبلا فقط برای حسابهای سازنده یا تجاری دردسترس بود و طی چند ماه آینده برای عموم کاربران ارائه خواهد شد.
به گزارش GSMArena، اینستاگرام در چندسال گذشته بهتدریج بهسمت فروش مستقیم محصولات از داخل پلتفرم خود پیش رفته است و جدیدترین بهروزرسانی این شبکهی اجتماعی نیز در راستای همین هدف ارائه شده است. با این بهروزرسانی، کاربران راحتتر میتوانند محصولاتی که در تصاویر، پستهای ویدئویی و استوریهای اینستاگرام ارائه شدهاند را شناسایی کنند. این شبکهی اجتماعی قصد دارد درنهایت بخش Reels را هم به این ترکیب اضافه کند.
برای برچسبگذاری یک محصول ابتدا باید برند کالا را تگ کنید. پس از ایجاد پست و انجام تنظیمات لازم، یک برند را با استفاده از گزینهی «تگ کردن افراد» برچسبگذاری کنید. سپس باید «تگ محصول» را مشاهده کنید. از این قسمت روی محصولی که در تصویر خود مشاهده میکنید ضربه زده و محصول موردنظر را از فهرست اقلام برند انتخاب کنید. دیگران میتوانند روی یک محصول ضربه زده و آن را ازطریق پیوند قابلردیابی یا بهطور مستقیم از برنامه، خریداری کنند. اینستاگرام درحال آزمایش یک برنامهی کسب درآمد از فروش با برخی سازندگان منتخب است.
-

لامپ خودرو سام مدل 100W کد -H3 -Y بسته دو عددی
اطلاعات بیشتر -

هدست بلوتوث دبلیو یو دبلیو مدل R87
خرید محصول -

گردگیر کمک فنر جلو دینا پارت مدل ۱۱۲۲ مناسب برای پراید
اطلاعات بیشتر -

سوهان ناخن پاستل کد ۰۱۲
خرید محصول -

ست هدیه چرم ماکان مدل رادیس کد STrad-SHOT3t
خرید محصول -

گرم کن کلیه طب و صنعت کد ۶۳۳۰۰
خرید محصول -

میز و صندلی سفری مدل x5 مجموعه پنج عددی
۱,۹۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

واکس کفش پنگوئن کد ۰۰۰۴ رنگ قهوه ای روشن
اطلاعات بیشتر
کسبوکارها میتوانند برچسبگذاری محصولات خود را مشاهده کرده و انتخاب کنند که آیا برچسبها در برگهی برچسبگذاری شده نمایان شوند یا خیر. علاوهبراین شاید یک کسبوکار تصمیم بگیرد برچسبها را برای محصولات خود غیرفعال کند.







