«صمیمت برند» رابطه هر شرکت و میزان صمیمیت آن مجموعه را با مشتریان نشان میدهد. براساس دادههای موسسه MBLM، اپل از نظر صمیمیت برند بعد از دیزنی و تسلا، در جایگاه سوم قرار گرفته است.
بر اساس مطالعه انجام شده توسط این موسسه، سه برند فناوری در میان ۱۰ برند برتر قرار دارند که نشان میدهد دو برند فناوری به این فهرست ده تایی طی سال گذشته اضافه شدهاند.
«ماریو ناتارلی» از موسسه MBLM میگوید: «از به اشتراک گذاشتن نتایج بررسی «صمیمیت برند» هیجانزده هستیم. استفاده از دادههای بزرگ و هوش مصنوعی، به ما کمک میکند بتوانیم به سطح بالاتری از اطلاعات دست پیدا کنیم. با استفاده از روش جدیدی، توانستیم به نتایج بهتری برسیم. با کمک این دادهها میتوانیم احساسات واقعیتر و شفافتر مصرفکنندگان را مورد ارزیابی قرار دهیم.»
-
باتری موبایل مدل EB-BJ805ABE ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپرساعت مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A6 Plus
خرید محصول -
تیشرت آستین کوتاه مردانه اسپیور مدل 2M01-9
خرید محصول -
شارژر همراه مایپو مدل Power Cube 5000l ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت
خرید محصول -
پاپیون مردانه ال سی وایکیکی مدل 8W8927Z8-NEWBLACK
خرید محصول -
تی شرت ورزشی زنانه پانیل مدل 183Y
خرید محصول -
شارژر فندکی ریمکس مدل RCC303
خرید محصول -
کاور کوتتسی مدل CS7050-BK مناسب برای اپل واچ ۴۴ میلی متری
خرید محصول -
کفش پیاده روی کد ۳۰۴۰
خرید محصول
ده برند برتر از نظر صمیمیت با مشتریان
در طول سال ۲۰۲۱، موسسه MBLM با همکاری موسسه Relative Insight و Allen Advanced Analytics، بیش از ۶۰۰ برند و بیش از ۱.۴ میلیارد کلمه مورد استفاده در پلتفرمهای شبکههای اجتماعی منتخب را مورد بررسی قرار داد.
این موسسه با استفاده از هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل متن، پردازش زبان، احساسات و برخی معیارهای دیگر درمورد صمیمیت برند، امتیازی را درنهایت مشخص و برندهای مربوطه را براساس آن رتبه بندی کرد. هرچقدر این امتیاز به عدد ۱۰۰ نزدیکتر باشد بهتر است و نشان میدهد آن شرکت توانسته رابطه عاطفی بهتر و شدیدتری با مشتریان خود برقرار کند.
نتایج این بررسیها نشان میدهد دیزنی در جایگاه اول، تسلا رتبه دوم و اپل توانسته در جایگاه سوم بایستد.
موسسه MBLM ده برند برتر را به همراه امتیازات آنها مشخص کرده است:
دیزنی – ۶۸.۱
تسلا – ۶۷.۴
اپل – ۶۵.۳
سونی – ۶۵.۰
یوتیوب – ۶۴.۳
مرسدس – ۶۳.۹
تریدر جو – ۵۹.۸
نتفلیکس – ۵۹.۶
اندروید – ۵۹.۱
سگا – ۵۹.۱