اپل رسما در اطلاعیهای اعلام کرد که از روز سهشنبه دو جایگاه تبلیغاتی جدید را به جایگاههای تبلیغاتی اپ استور خود اضافه میکند.
اپل در ایمیلی به توسعهدهندگان اعلام کرده نمایش تبلیغات مرتبط با اپلیکیشنها از روز سهشنبه در زبانه اصلی Today و بخش You Might Also Like اپ استور شروع میشود. همه تبلیغها با یک پسزمینه آبی کمرنگ و یک برچسب Ad از بقیه اپها متمایز میشوند.
-
شلوارک مردانه زی سا مدل ۱۵۳۱۵۴۰۹۹
۱,۷۰۰,۰۰۰,۴۲۹,۰۰۰,۰۱۶,۹۸۶,۳۷۹,۵۰۵,۴۸۷,۳۱۰,۰۵۷,۲۰۶,۰۹۷,۳۹۵,۴۰۳,۳۰۴,۲۶۳,۵۵۴,۶۱۷,۵۶۲,۵۹۷,۰۸۲,۹۴۰,۱۴۵,۰۳۴,۲۷۳,۸۳۳,۸۰۴,۵۷۶,۲۰۸,۲۸۳,۷۸۸,۵۸۹,۱۲۱,۱۶۶,۸۶۷,۴۶۲,۴۰۹,۴۵۸,۳۴۸,۷۱۴,۱۶۶,۶۱۶,۸۳۴,۰۳۹,۵۹۲,۰۴۱,۵۶۱,۷۱۸,۷۸۴ ﷼ خرید محصول -
ادو پرفیوم مردانه داما مدل لالیک اینکر نویر حجم ۵۰ میلی لیتر
خرید محصول -
گردنبند طلا ۱۸ عیار زنانه طلای مستجابی مدل پنتر کد ۴۵
۳۱,۱۸۹,۴۴۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
لاستیک پدال خودرو چیکال مدل Q-13 مناسب برای پژو پارس بسته ۳ عددی
اطلاعات بیشتر -
برچسب بدنه خودرو سیتی سالار کد 135AZ S310 مناسب برای دنا پلاس توربو بسته ۴ عددی
اطلاعات بیشتر -
پنکیک مپ بوته شماره PF60
خرید محصول -
لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X540SA – F
اطلاعات بیشتر -
پولوشرت پسرانه سون پون مدل ۱۳۹۱۵۴۳-۵۹
خرید محصول
اپل در صفحهای از وبسایت خود درباره جاگذاری تبلیغات اپ استور نوشته است: «اپلیکیشن شما از طریق تبلیغ در زبانه Today میتواند به شکلی برجسته در صفحه اول اپ استور به نمایش درآید و به یکی از اولین محتواهایی تبدیل شود که کاربران در هنگام مراجعه به اپ استور با آن مواجه میشوند.»
این نخستین باری است که توسعهدهندگان میتوانند در زبانه Today تبلیغات داشته باشند. تا پیش از این فقط تیم دبیران اپ استور میتوانستند اپهای برتر از دیدگاه خود را برای کاربران بهصورت متمایز به نمایش بگذارند. توسعهدهندگان همچنین از طریق بخش You Might Also Like میتوانند اپلیکیشنهای خود را به کاربران تبلیغ کنند.
آیا تبلیغات جدید در اپ استور به ضرر توسعهدهندگان است؟
«فلوریان مولر»، کارشناس حقوق در توییتی در این باره مدعی شده که تبلیغات بخش You Might Also Like به نوعی به معنای افزایش نرخ مالیات اپهاست، چون حالا توسعهدهندگان مجبورند جایگاههای تبلیغاتی صفحات خود را خریداری کنند تا جلوی نمایش تبلیغات از سوی رقبا در این بخش را بگیرند.
تبلیغات اپ استور قبلا محدود به بخش نتایج جستجو و بخش Suggested در زبانه جستجو بود. اما کوپرتینوییها حالا با نمایش تبلیغات در زبانه Today و You Might Also Like گزینههای تبلیغاتی خود را برای مشتریان افزایش میدهند. اپل اولین بار چند ماه پیش از گسترش جایگاههای تبلیغاتی در اپ استور خبر داده بود.
بلومبرگ در تابستان در گزارشی گفته بود که اپل میخواهد درآمدهای تبلیغاتی خود را تقریبا سه برابر کند و در آینده رقم سالیانه آن را به ۱۰ میلیارد دلار برساند. او مدعی بود که این شرکت سال آینده حتی به بخش جستجوهای نقشه خود تبلیغات اضافه میکند.