پاورتل/ اینستاگرام امروز در حال اعلام تغییر اساسی در صفحه اصلی برنامه است و در حال حاضر برگه Reels و Shop را به نوار پایینی می آورد، چیزی که شرکت برای مدتی آزمایش کرده است.
تغییر طراحی اینستاگرام
این شرکت می گوید این تغییر به دلیل محبوبیت فیلم های کوتاه مدت در زمان شیوع بیماری کرونا و افزایش اعتماد به خرید آنلاین برای کاربران در حال انجام است.
این شرکت متعلق به فیس بوک می گوید که این اولین تغییر اساسی در طراحی اینستاگرام از زمان ارائه این سرویس است و “این تغییرات را ساده نمی گیرد”.
-
شمش طلا ۲۴ عیار سین سان مدل برج آزادی SN1000
۵۰,۵۰۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
شلوارک ورزشی مردانه تکنیک+۰۷ مدل SH-111-SO-FI
۳۸۸,۵۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
هندزفری طرح فانتزی گربه بازیگوش مدل Keeka Sweet Cat به همراه کیف هندزفری
۲۲۷,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل مومکس مدل cm8
خرید محصول -
ساعت هوشمند نوا پلاس مدل v9
خرید محصول -
ساعت مچی عقربه ای مردانه آکوآ تایم مدل ۵۰۲۱۱۰۴
خرید محصول -
ساعت هوشمند مدل ۲۰۳۰ s11
خرید محصول -
اسپیکر فنتک مدل GS203 BEAT
۳۷۹,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
ویژگی Reels چند ماه پیش اولین ارایه خود را انجام داد و در فضای کوتاه به اشتراک گذاری ویدیو با رقبایی مانند TikTok رقابت می کند. با توجه به اینکه تیک تاک در برخی بازارها با مشکل و چالش هایی روبرو است، اینستاگرام با تبلیغات Reels و تشویق کاربران برای استفاده از این ویژگی، سود می برد.
بخش Shop معرفی شده یک مرکز اختصاصی خرید در ماه جولای بوده که آن هم اکنون در حال اضافه شدن به برگه Explore در صفحه اصلی است. این شرکت می گوید “در این برگه” توصیه های شخصی، پاورتل سردبیران که توسط کانال [فروشگاه] آن [فروشگاه]، ویدیوهای قابل خرید، مجموعه کالاهای جدید و موارد دیگر تهیه شده است” ارائه خواهد شد. این سرویس به کاربران امکان می دهد تا از طریق Facebook Pay پرداخت کنند، راهی برای غول رسانه های اجتماعی برای وحدت رویه پرداخت در ارائه های مختلف.
با اضافه شدن دو زبانه، بخش های Create و Activity به بالای صفحه اصلی، درست کنار نماد مسنجر / مستقیم منتقل شده اند. در حالی که هدف از طراحی مجدد ارائه برجستگی بیشتر به خدمات جدید اینستاگرام است، این شرکت تکرار می کند که همچنان به “ارزش اصلی سادگی” خود وفادار مانده است. تغییرات باید به زودی برای همه کاربران پخش شود.
نظر شما درباره تغییرات اینستاگرام چیست؟