حسابهای تجاری اینستاگرام ازاینپس میتوانند پستهای معمولی و پستهای بخش ریلز را تا فاصلهی حداکثر ۷۵ روز زمانبندی کنند.
براساس گزارش تککرانچ، اینستاگرام ابزاری داخلی برای زمانبندی پستها دردسترس حسابهای حرفهای قرار داده است. بهلطف ابزار جدید، کسبوکارها و تولیدکنندهای محتوا مجبور نیستند برای زمانبندی پستها سراغ ابزارهای متفرقه یا Creator Studio بروند.
تولیدکنندگان محتوا مدتها است برای زمانبندی پست از ابزارهای غیررسمی و متفرقه استفاده میکنند. زمانبندی پست برای حسابهای حرفهای اهمیت زیادی دارد. دارندگان این حسابها از مدتها پیش خواستار اضافهشدن قابلیت زمانبندی پست به اپلیکیشن اینستاگرام بودند. اینستاگرام از چند هفته پیش، آزمایش قابلیت زمانبندی پست را بهصورت محدود شروع کرده بود.
-
باتری موبایل مدل EB-BJ805ABE ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپرساعت مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A6 Plus
خرید محصول -
تیشرت آستین کوتاه مردانه اسپیور مدل 2M01-9
خرید محصول -
شارژر همراه مایپو مدل Power Cube 5000l ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت
خرید محصول -
پاپیون مردانه ال سی وایکیکی مدل 8W8927Z8-NEWBLACK
خرید محصول -
تی شرت ورزشی زنانه پانیل مدل 183Y
خرید محصول -
شارژر فندکی ریمکس مدل RCC303
خرید محصول -
کاور کوتتسی مدل CS7050-BK مناسب برای اپل واچ ۴۴ میلی متری
خرید محصول -
کفش پیاده روی کد ۳۰۴۰
خرید محصول
طبق گفتهی اینستاگرام، تولیدکنندگان پس از نصب بهروزرسانی جدید میتوانند پستهای معمولی، پستهای حاوی چند عکس یا ویدئو و پستهای بخش ریلز (Reels) را تا فاصلهی حداکثر ۷۵ روز زمانبندی کنند.
پس از ایجاد پست مدنظر، با انتخاب گزینهی Advanced Settings میتوانید به ابزار زمانبندی دسترسی پیدا کنید. در منو جدید، گزینهای با عنوان Schedule This Post خواهید دید. پس از انتخاب این گزینه، میتوانید زمان انتشار پست را تعیین کنید. تولیدکنندگان محتوا میتوانند با مراجعه به بخش جدید Scheduled Content، پستهایی را ببینید که زمانبندی کردهاند. در این بخش، میتوان پستها را از نو زمانبندی کرد.
اینستاگرام هنوز نگفته است که قابلیت زمانبندی پست را برای حسابهای عادی نیز منتشر میکند یا نه. گفتنی است در هر زمان که بخواهید، میتوانید ازطریق بخش تنظیمات، حساب عادی خود را به حساب تجاری تبدیل کنید.