آمازون ابزار واقعیت مجازی جدیدی با نام Try-On Shoes برای کاربران iOS رونمایی کرده که به آن کاربران میتوانند کفشهایی از برندهای مختلف از جمله آدیداس و ریباک را به صورت مجازی و پیش از خرید امتحان کنند.
در این روش مبتنی بر واقعیت مجازی، کاربران میتوانند به سادگی دوربین گوشی را به سمت پاهای خود بگیرند و پس از انتخاب کفشهای موردنظر خود (بدون توجه به سایز آن)، آن را از زوایای مختلفی مشاهده کنند. آمازون در پست وبلاگ خود توضیح میدهد که در حال حاضر کاربران iOS با گوشی آیفون ۷ یا جدیدتر میتوانند از آن استفاده کنند، اما به زودی در دسترس کاربران اندروید هم قرار خواهد گرفت.
ساده کردن خرید آنلاین با قابلیت جدید آمازون
آمازون همچنین توضیح میدهد که این ابزار، تجربه خرید آنلاین را برای خریداران آسانتر و تعاملیتر میکند. قابلیت واقعیت مجازی آزمایش کفشهای مختلف، هم اکنون فقط در دسترس کاربران ایالات متحده و کانادا قرار گرفته است.
-
لنت ترمز جلو لنت پارس مدل pl23873 مناسب برای تیبا
اطلاعات بیشتر -
شارژر فندکی فیلیپس مدل DLP-2520U به همراه کابل تبدیل USB-C
خرید محصول -
کارت حافظه microSDXC مدل Ultra A1 کلاس ۱۰ استاندارد UHS-I سرعت ۱۰۰MBps ظرفیت ۶۴ گیگابایت به همراه آداپتور SD
خرید محصول -
ریموت کنترل هارمونی مدل Ultimate One
خرید محصول -
ساک دستی گابل مدل Kiba 122012
۱,۴۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ باسئوس مدل CATLSW-02 طول ۱ متر
خرید محصول -
مبدل برق خودرو پرشین اینورتر مدل ۲۰۰۰
اطلاعات بیشتر -
عینک آفتابی زنانه پلیس مدل spld34 0xay
خرید محصول
«موگه اردیریک دوگان»، رئیس بخش مد آمازون درباره این ویژگی جدید توضیح میدهد:
«هدف آمازون مد ایجاد تجربیات نوآورانهای است تا خرید آنلاین را برای مشتریان آسانتر و لذتبخشتر کند. ما مشتاقانه منتظر بازخورد مشتریان خود هستیم، زیرا همچنان به افزایش تجربه و گسترش آن برای مارکها و سبکها بیشتر ادامه خواهیم داد.»
سال ۲۰۱۷ نیز، آمازون از ویژگی واقعیت افزوده دیگری برای کاربران رونمایی کرده بود تا کاربران بتوانند نحوه قرارگیری لوازم منزل را در خانه خود مشاهده کنند. سپس با همکاری شرکت تولید محصولات آرایشی فرانسوی لورئال (L’Oréal) رویکرد واقعیت مجازی آنها به کاربران اجازه داد تا انواع آرایشهای مختلف و همچنین مدلها و رنگهای مو را به صورت مجازی امتحان کنند.
آمازون تنها شرکتی نیست که با استفاده از ابزارهای واقعیت افزوده، خرید آنلاین را برای کاربران سادهتر میکند. ایکهآ (Ikea) غول لوازم خانه، نایکی، لورئال و برند پوشاک و مد زارا (Zara) نیز تاکنون قابلیتهای مشابهی را برای کاربران خود ارائه کردهاند.