کلیک/ پس از صدور حکم جریمه ۱۲.۷ میلیون دلاری هیئت رقابت دولت ترکیه علیه گوگل، اکنون این کشور به گوگل دستور داده است تا استراتژی تبلیغات آنلاین خود را تغییر دهد.
در حال حاضر گوگل با جریمه دیگری به اتهام سواستفاده از نفوذ تبلیغات جستجوگر خود روبرو است، گرچه مجازات مالی این بار نسبت به پیامدهای آن جدی نیست. به نقل از عرب نیوز، هیئت رقابت ترکیه پس از تعیین و تشخیص سواستفاده گوگل از سلطه خود در اینترنت، به گوگل شش ماه فرصت داده است تا استراتژی تبلیغات آنلاین خود را تغییر دهد. گویا تبلیغات متنی آن با بیرون راندن برخی از شرکتها از نتایج، نتایج را منحرف میکند مگر اینکه آنها برای Google پول درآمد کسب کنند.
همچنین به عنوان بخشی از این حکم، این غول آنلاین با جریمه نقدی معادل ۲۵.۶ میلیون دلار روبرو شده است. برای درخواست تجدیدنظر درمورد این حکم مهلتی ۶۰ روزه در نظر گرفته شده است.
-
شمع خودرو بوش مدل YR7NE بسته ۴ عددی
اطلاعات بیشتر -
هندزفری بی سیم گیمینگ لنوو مدل FAT XT92 QAZ
۶۵۸,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
ادو پرفیوم مردانه بورلی هیلز پولو کلاب مدل TOUR حجم ۱۰۰ میلی لیتر
خرید محصول -
کوله پشتی حیوانات مدل کاور دار کد ۱۰۰
۸۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
هندزفری مدل G5830
۳۰,۸۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
صابون ضد باکتری گلمر کد ۰۰۲ وزن ۱۲۰ گرم
خرید محصول -
کارت حافظه microSDXC توشیبا مدل EXCERIA M302-EA کلاس ۱۰ استاندارد UHS-I U1 سرعت ۹۰MBps ظرفیت ۶۴ گیگابایت به همراه آداپتور SD
خرید محصول -
گردگیر جعبه فرمان هیدرولیک وجودی مدل ۳۱۸۰ مناسب برای پژو ۴۰۵
اطلاعات بیشتر
این اتفاق دو سال پس از جریمه معادل ۱۲.۷میلیون دلاری ترکیه برای گوگل به دلیل ترجیح برخی تبلیغکنندگان نسبت به سایرین توسط این موتور جستجو رخ داده است.
این مجازات مالی برای گوگل که در هر ربع ساعت از طریق تبلیغات میلیاردها دلار سود کسب میکند، پیش پا افتاده به نظر میرسد. با این وجود مهلت شش ماهه موضوع دیگری است. در صورت صدور این حکم، گوگل با احتمال تغییر استراتژی تبلیغات آنلاین خود و یا به خطر انداختن ممنوعیت در کشوری که به دلیل کنترل شدید خدمات اینترنتی، از جمله Google شناخته شده است، روبرو خواهد شد. به نظر میرسد گوگل باید برای مقابله با از دست دادن دسترسی به یک کشور مهم، در سیاستهای تبلیغاتی خود تعادل ایجاد کند.