وزارت دادگستری (DOJ) و کمیسیون تجارت فدرال (FTC) ادعا میکنند که توییتر برای ارائه تبلیغات هدفمند از شماره تلفن و آدرس ایمیل کاربرانش سواستفاده کرده است. حالا این شرکت مجبور است جریمه ۱۵۰ میلیون دلاری بابت این موضوع پرداخت کند.
پرونده حقوقی ادعا میکند که توییتر بین سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ سیاستهای خود را به شیوه نادرستی به کاربران ارائه کرده و همچنین قوانین FTC را نقض کرده است. در آن زمان، توییتر از کاربران درخواست کرده بود تا برای فعال کردن اقدامات امنیتی، یک شماره تلفن یا آدرس ایمیل به حساب خود اضافه کنند که البته در واقعیت، برای اهداف تبلیغاتی خود به از آنها استفاده کرده است.
در ادامه این شبکه اجتماعی سال ۲۰۱۹ بابت اقدام خود از کاربران عذرخواهی کرد و گفت آدرسها و شماره آنها را «اشتباهی» به سیستم تبلیغاتی خود منتقل کرده است. همچنین در این پرونده حقوقی آمده است که توییتر در آن دوره به دروغ ادعا کرده که از چارچوبهای قانونی تنظیم شده توسط کشورهای جهان پیروی میکرده است.
-
کیسه بوکس مدل گلابی ایستاده فنر وسط حرفه ای
۸,۰۰۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
آرم صندوق عقب خودرو چیکال مدل P-232-PEOT مناسب برای پژو ۲۰۶
اطلاعات بیشتر -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B17S
خرید محصول -
آنتن گیرنده امین مدل 5364B
خرید محصول -
پخش کننده DVD مکسیدر مدل AR-202
خرید محصول -
میله بارفیکس مدل TS 200
خرید محصول -
شارژر فندکی الدینیو مدل DL-C21
خرید محصول -
یخچال و فریزر هیمالیا مدل TNCom530h
خرید محصول
بیانیه توییتر برای پرداخت جریمه
«دیمین کایران» در پست وبلاگ توییتر و رشته توییت جدید خود، این توافق را تایید کرد و نوشت:
«توافق ما به FTC نشان دهنده تعهدات و سرمایه گذاریهای قبلی توییتر در امنیت و حفظ حریم خصوصی است. ما به همکاری با نهادهای نظارتی ادامه خواهیم داد تا آنها متوجه شوند که توییتر همیشه برای بهتر شدن، اقدامات امنیتی و حفظ حریم خصوصی خود را بهبود میدهد.»
اکنون از توییتر خواسته شده تا برای حریم خصوصی و امنیت دادههای کاربران، برنامهای «جامع» تنظیم کند. همچنین پس از تایید دادگاه فدرال، باید تمام افرادی که پیش از سپتامبر ۲۰۱۹ به توییتر پیوستهاند را از این تغییرات مطلع کند.
«وانیتا گوپتا»، معاون دادستان کل در بیانیهای گفت:
«جریمه ۱۵۰ میلیون دلاری نشان دهنده شدت و جدیت اتهامات علیه توییتر است و اقدامات قابل توجهی که در نتیجه حل و فصل آن اعمال میشود، از بکارگیری تاکتیکهای گمراه کننده که حریم خصوصی کاربران را تهدید میکند، جلوگیری میکند.»
FTC در سال ۲۰۱۹ شکایت مشابهی علیه فیسبوک ارائه کرده بود و این شرکت را به دلیل نقض حریک خصوصی کاربران خود، ۵ میلیارد دلار جریمه کرد.