یک گزارش نشان میدهد درآمد تبلیغاتی توییتر از فعالیت ۱۰ حسابی که پیشتر بهخاطر انتشار محتوای نفرتآمیز مسدود شده بودند به ۱۹ میلیون دلار میرسد.
توییتر از طریق شماری از بدنامترین کاربرانش میلیونها دلار درآمد به جیب میزند. تحقیقات جدیدی از سوی مرکز مقابلهبا نفرت دیجیتال (CCDH) تخمین میزند توییتر از طریق تنها ۱۰ حساب کاربری که پیشتر در این پلتفرم مسدود شده بودند، «سالانه تا ۱۹ میلیون دلار درآمد تبلیغاتی» خواهد داشت.
بر اساس گزارش انگجت، مؤسسهی CCDH به میزان بازدید توییتهای ۱۰ حساب کاربری که پیشتر بهخاطر انتشار محتوای نفرتپراکن و تئوریهای خطرناک مسدود شده بودند، نگاه انداخته است. به دنبال تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، این حسابها از حالت تعلیق خارج شدند.
-

شلوارک مردانه زی سا مدل ۱۵۳۱۵۴۰۹۹
۱,۷۰۰,۰۰۰,۴۲۹,۰۰۰,۰۱۶,۹۸۶,۳۷۹,۵۰۵,۴۸۷,۳۱۰,۰۵۷,۲۰۶,۰۹۷,۳۹۵,۴۰۳,۳۰۴,۲۶۳,۵۵۴,۶۱۷,۵۶۲,۵۹۷,۰۸۲,۹۴۰,۱۴۵,۰۳۴,۲۷۳,۸۳۳,۸۰۴,۵۷۶,۲۰۸,۲۸۳,۷۸۸,۵۸۹,۱۲۱,۱۶۶,۸۶۷,۴۶۲,۴۰۹,۴۵۸,۳۴۸,۷۱۴,۱۶۶,۶۱۶,۸۳۴,۰۳۹,۵۹۲,۰۴۱,۵۶۱,۷۱۸,۷۸۴ ﷼ خرید محصول -

ادو پرفیوم مردانه داما مدل لالیک اینکر نویر حجم ۵۰ میلی لیتر
خرید محصول -

گردنبند طلا ۱۸ عیار زنانه طلای مستجابی مدل پنتر کد ۴۵
۳۱,۱۸۹,۴۴۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

لاستیک پدال خودرو چیکال مدل Q-13 مناسب برای پژو پارس بسته ۳ عددی
اطلاعات بیشتر -

برچسب بدنه خودرو سیتی سالار کد 135AZ S310 مناسب برای دنا پلاس توربو بسته ۴ عددی
اطلاعات بیشتر -

پنکیک مپ بوته شماره PF60
خرید محصول -

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X540SA – F
اطلاعات بیشتر -

پولوشرت پسرانه سون پون مدل ۱۳۹۱۵۴۳-۵۹
خرید محصول
CCDH برای بررسی میزان بازدید ۱۰ حساب موردبحث، تقریبا ۱۰٬۰۰۰ توییت را در بازهی زمانی ۴۷ روزه تجزیهوتحلیل کرد. بر اساس این این بررسیها، توییتهای این ۱۰ حساب کاربری در روزهای عادی مجموعا ۵۴ میلیون بار دیده میشوند: «با اعمال این میانگین بازدید در ۳۶۵ روز، انتظار میرود که بازدید این حسابها به ۲۰ میلیارد بار برسد.»
CCDH میگوید برای تخمین درآمد تبلیغاتی این حسابها برای توییتر، سه حساب جدید ساخته و با آنها صرفا ۱۰ حساب یادشده را فالو کرده است. CCDH متوجه شد که پس از هر ۶ یا ۷ توییت، یک تبلیغ نمایش داده میشود. CCDH سپس با استفاده از دادههای شرکت تحقیقاتی Brandwatch متوجه شد که مجموع درآمد توییتر از این حسابها ۱۹ میلیون دلار است. Brandwatch میگوید بهطور میانگین هر ۱٬۰۰۰ بازدید از تبلیغات، ۶٫۴۶ دلار درآمد برای توییتر دارد.
از زمان تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، درآمد تبلیغاتی این شبکهی اجتماعی بهشدت پایین آمده است. شماری از شرکتهای تبلیغاتی بزرگ به همکاری با توییتر خاتمه دادند و گزارشی غیررسمی ادعا میکند که درآمد توییتر ۴۰ درصد کاهش یافته است.
بررسیهای CCDH نشان میدهد توییتر در حال نمایش تبلیغات مهم در کنار توییتهای پربازدید نفرتپراکن و توییتهای حاوی اطلاعات نادرست است. در یک نمونه تبلیغ مربوطبه لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) در زیر توییتی نمایش داده شد که اطلاعاتی نادرست دربارهی واکسنهای کرونا ارائه میداد.







