توییتر بهطور رسمی از اشتراک جدید Blue for Business که برای شرکتها و کسبوکارها طراحی شده است، رونمایی کرد. با این سرویس، شرکتها میتوانند علاوهبر دریافت نشان تأیید و متمایزکردن خود، حساب کارمندانشان را به خود متصل کنند تا به دیگران نشان دهند که چه افرادی برای آنها کار میکنند.
در بیانیه مطبوعاتی توییتر آمده که این شرکت درحال آزمایش این سرویس با «گروه منتخبی از مشاغل» از جمله کارمندان خود است. به عنوان مثال، در این توییت، زیر نام کاربری و علامت تیک آبی «استر کرافورد»، مدیر محصول توییتر یک نشان پرنده کوچک دیده میشود که حضور او در این شرکت را تأیید میکند. به همین ترتیب، این نشان برای برخی از کارمندان شرکت سرمایهگذاری Craft Ventures نیز نمایش داده میشود.
-
مسواک ریجوی مدل Reaction با برس نرم
خرید محصول -
پاپوش نوزادی مدل p9
خرید محصول -
ست تی شرت و شلوار نوزادی دخترانه فیورلا مدل ۳۰۵۱۲
خرید محصول -
شورت زنانه مدل R3 مجموعه ۶ عددی
۱۳۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
کانسیلر اسنس مدل کاموفلاژ شماره ۲۰
خرید محصول -
ماگ سفری مدل ۳۰۱۰ گنجایش ۰.۵۱ لیتر
۳۱۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کانفلون مدل K15
خرید محصول -
انگشتر طلا ۱۸ عیار زنانه تاج مدل G309
۱۷,۸۵۴,۵۲۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
عکس پروفایل مربعی در اشتراک جدید توییتر
نکته قابل توجه دیگری که در تصاویر پست رسمی توییتر نیز دیده میشود، وجود عکسهای پروفایل مربعی جدید با گوشههای گرد برای برندها است که احتمالاً با سرویس اشتراکی Blue for Business ارتباط دارد و باعث تمایز بیشتر حساب برندها میشود.
به عنوان مثال، همانطور که در تصویر زیر دیده میشود، حساب رسمی Twitter Support اکنون دارای یک تصویر پروفایل مربعی است. البته این تغییر میتواند برای برندهایی که عکسهای پروفایل خود را بهطور دقیق به شکل دایرهای طراحی کردهاند (مانند حساب Twitter #OneTeam)، مشکلاتی را ایجاد کند.
توییتر هنوز جزئیات زیادی در مورد این سرویس به اشتراک نگذاشته است. به عنوان مثال، اکنون نمیدانیم که اشتراک Blue for Business چقدر هزینه دارد و چه کسی واجد شرایط دریافت آن است. در بیانیه مطبوعاتی این شرکت گفته شده که توییتر قصد دارد در سال آینده به کسبوکارهای بیشتری اجازه دهد تا در آن عضو شوند. توییتر همچنین توضیح میدهد که ویژگیهای Blue for Business ممکن است در همه پلتفرمها در دسترس نباشد و بهطور دورهای تغییر کنند.
علاوهبراین، توییتر همچنین رسماً انتشار نشان تأیید خاکستری جدیدی را نیز برای «حسابهای دولتی و چندجانبه» شروع کرده؛ به عنوان مثال، حساب کاخ سفید [@WhiteHouse] اکنون دارای این نشان خاکستری رنگ است.