ساعت هوشمند ارزان قیمت Dizo Watch D با قابلیت‌های پرشمار معرفی شد

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند ارزان قیمت با صفحه نمایش بزرگ و حالت‌های ورزشی پرشمار هستید، بهتر است بدانید برند Dizo ریلیمی از ساعت هوشمند Watch D با صفحه نمایش ۱.۸ اینچی و قیمت ۳۸ دلار رونمایی کرد. در ادامه با ساعت هوشمند Watch D در شهر سخت افزار آشنا شوید.

صفحه نمایش ۱.۸ اینچی این ساعت هوشمند از نوع LCD با لبه‌های خمیده است که ادعا شده شدت روشنایی آن به ۵۵۰ نیت می‌رسد. به وضوح چنین روشنایی بالایی برای یک ساعت هوشمند ۳۸ دلاری خارق‌العاده است.

ساعت هوشمند Dizo Watch D دارای بیش از ۱۵۰ واچ فیس است که برخی از آنها با ویجت های قابل شخصی سازی همراه هستند. این ساعت هوشمند اقتصادی حتی از قاب فلزی برخوردار است.

ظرفیت باتری ساعت هوشمند واچ دی دیزو ۳۵۰ میلی آمپر ساعت است و ادعا شده تا ۱۴ روز دوام می‌آورد. مکانیزم شارژ این محصول مغناطیسی است و ظرف ۲ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود.

Dizo Watch D از بیش از ۱۱۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند که شامل شنا هم می‌شود. این ساعت هوشمند ضد آب بوده و دارای گواهی ۵ATM است.

از قابلیت‌های ساعت Watch D دیزو می‌توان حسگر سنجش اشباع اکسیژن خون، حسگر سنجش ضربان قلب، گام شمار، پایش خواب و قابلیت‌های بسیار بیشتری را برشمرد که از طریق اپلیکیشن Dizo قابل کنترل هستند.

ساعت هوشمند Watch D در پنج رنگ شامل مشکی، سفید، صورتی، سبز و آبی عرضه می‌شود. قیمت اولیه این ساعت هوشمند ۲۵ دلار است اما در نهایت به ۳۸ دلار افزایش خواهد یافت که باز هم خوش قیمت به نظر می‌رسد و ارزان‌تر از ساعت‌های هوشمند برندهای مطرح چینی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Support

سوالات و پشتیبانی

تماس با ما