پس از عرضه اولین اپل واچ در سال ۲۰۱۵، ویژن پرو اولین محصول جدید اپل در طول ۹ سال گذشته بوده است.
اپل هدست ویژن پرو را در روز جمعه عرضه کرد؛ اکنون «تیم کوک»، مدیرعامل اپل، در یادداشتی صمیمانه به کارمندان این شرکت گفته که اپل در آستانه عصر جدیدی است و عرضه این هدست را به روزهای پرمخاطره عرضه آیفون در حدود ۱۷ سال پیش تشبیه کرد. پس از عرضه اپل واچ در سال ۲۰۱۵، هدست ویژن پرو اولین خط تولید جدید اپل محسوب میشود.
-
شارژر همراه وپو مدل PD10Q ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
خرید محصول -
آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS
۵,۰۴۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
لپ تاپ ۱۷ اینچی اچ پی مدل OMEN 17-AN100 – F
خرید محصول -
شارژر بی سیم انکر مدل A2511 PowerPort Qi
خرید محصول -
مجموعه ۳ عددی چمدان تاپ یورو مدل Te-p02
خرید محصول -
اسپیکر قابل حمل جی پاس مدل GMS8575
خرید محصول -
هدبند ورزشی آی تمر مدل حرف M کد ۳۰۴
۳۹,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
اسپیکر دسکتاپ هوتما مدل EG_109BT
۱,۲۱۲,۵۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
براساس گزارش بلومبرگ، تیم کوک عرضه ویژن پرو را با دستگاههای قبلی، بهویژه آیفون، مقایسه کرد و گفت که این هدست به مجموعه محصولات پیشگامانه قبلی این شرکت میپیوندد. او در این یادداشت نوشت:
«دو هفته پیش چهلمین سالگرد مک را جشن گرفتیم؛ دستگاهی انقلابی که جهان را متحول کرد و پایه و اساس دههها نوآوری را بنا نهاد. وقتی آیپاد را معرفی کردیم، یکشبه هزار آهنگ در جیب مشتریانمان گذاشتیم. روزی که آیفون را عرضه کردیم، میدانستیم که این محصول خاص است، اما هیچیک از ما نمیتوانستیم تأثیر عمیق آن بر زندگی روزمره خود را پیشبینی کنیم.»
او همچنین به اپل واچ که روزانه جان کاربرهای مختلفی را نجات میدهد، اشاره کرد و در آخر گفت اکنون هدست ویژن پرو به این لیست میپیوندد و فناوری را بازتعریف میکند.
عرضه ویژن پرو؛ اولین محصول جدید اپل از سال ۲۰۱۵
هدست ویژن پرو مطمئناً محبوبیت کمتری نسبت به دستگاههای قبلی اپل دارد که عمدتاً بهدلیل قیمت ۳۴۹۹ دلاری آن است، بااینحال همچنان یک محصول انقلابی بهحساب میآید. اپل در طول دوره پیشفروش بالغ بر ۱۸۰ هزار هدست فروخت که بیش از ۶۰۰ میلیون دلار بوده است.
این شرکت با ویژن پرو نوید گامی بهسوی فناوریهای واقعیت افزوده را میدهد؛ اگرچه کاربران برای درک این فناوری باید دموی عملی آن را در فروشگاههای اپل امتحان کنند. این دمو کاربران را با محیطهای منحصربهفرد ازجمله کنترل اپلیکیشنها با حرکت چشم و دست آشنا میکند.