معرفی اپ – در این شبکه اجتماعی فقط بخندید

Kwai یک شبکه اجتماعی برای ویدیوهای کوتاه است. ویدیوهای کوتاه خنده دار را ببینید. با ضبط‌ ویدیوهایی از زندگی‌تان، اجرای چالش‌های روزانه یا لایک کردن بهترین میم‌ها و ویدیوها، به جامعه مجازی کمک کنید. لحظات زندگی خود را با ویدیوهای کوتاه به اشتراک بگذارید و از بین ده ها افکت و فیلتر جادویی برای کلیپ خود انتخاب کنید.

هر روز بهترین گرایش ها را از سراسر جهان با چالش ها و مسابقات مختلف پیدا کنید. سازندگان مورد علاقه خود را دنبال کنید. همه چیز خنده دار، سرگرم کننده و جالب اینجاست.
محتوای مورد علاقه خود را انتخاب کنید: موسیقی، طنز، وبلاگ، زیبایی، آرایش، مد، ورزش، حیوانات خانگی و موارد دیگر. دوستان جدیدی پیدا کنید که محتوای مشابه را دوست دارند. Kwai بهترین برنامه پرطرفدار و ویدیوهای خنده دار است.

بهترین سازندگان در کوای هستند. با خالق مورد علاقه خود یک دوئت بسازید. وقتی آفلاین هستید ویدیوهای خود را دانلود و ذخیره کنید تا آنها را تماشا کنید. ویدیوها را در پلتفرم های دیگر مانند واتس اپ، اینستاگرام، توییتر، مسنجر با دیگران به اشتراک بگذارید.

در Kwai شبکه اجتماعی ویدیوهای کوتاه هم می توانید ویدیوها را تماشا کنید و هم بسازید. با تولید و آپلود محتوای خود به یک خالق تبدیل شوید. اینها می توانند ویدیوهای خنده دار، موزیک ویدیو یا هر چیز دیگری که فکرش را بکنید باشد. به عبارت دیگر، این فضای شما برای درخشش و تنظیم روندها است، در حالی که در حین تفریح، پول بیشتری کسب می کنید.

همه چیز در دستان شماست! شاهکار خود را با Kwai MV خلق کنید. عکس ها را از دستگاه خود انتخاب کنید، موسیقی یا فیلترها را اضافه کنید و ویدیوی خود را در چند ثانیه آپلود کنید. علاوه بر این، عملکردهای پخش، دوبله، برش و ادغام ویدیوها را پیدا می کند. ابزارهای زیباسازی و برچسب ها برای جذاب کردن آثار شما در دسترس هستند. در Kwai، ایجاد ویدیوهای کوتاه برای به اشتراک گذاشتن دنیای خود آسان و سرگرم کننده است.

خلاق باشید و لذت ببرید. Kwai بهترین جلوه های جادویی را برای استفاده در ویدیوهای کوتاه شما دارد.

با تماشای ویدیوهای کوتاه، میم ها و محبوب ترین کلیپ ها از سراسر جهان ، اوقات خوشی را سپری کنید. خنده دارترین ها همه در برنامه کوای هستند. در بین ویدیوهای شبکه اجتماعی انواع مطالب برای سرگرمی شما وجود دارد.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۶۵ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *