معرفی اپ – Archer.io: Tale of Bow & Arrow؛ به ارتش استیکمن ها بپیوندید

Archer.io: Tale of Bow & Arrow بازی جدید، فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن – آرکید از استودیوی بازیسازی Oak Games Inc است که به صورت رایگان عرضه شده است!

اگر از علاقه مندان به بازیهای تیراندازی با کمان هستید بدون شک Archer.io: Tale of Bow & Arrow نظرتان را جلب میکند، آن را نصب کنید و به جمع ارتش استیکمن ها بپیوندید! نیروهای شیطانی و اژادر به روستای شما حمله ور شده اند و شما به عنوان یک قهرمان ماجراجویی تان را برای شکست دادن آنها اغاز کرده اید! با شلیک های دقیق و سریع همه دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید و برای رسیدن به هدف تلاش کنید! کنترلرهای لمسی به شما امکان شلیک دقیق را می دهند، سرعت عمل بالای شماست که حرف اول را می زند! طیف گسترده ای از سلاح ها و آیتم های مختلف در دسترس شماست که با جمع آوری پول می توانید آنها را یکی پس از دیگری باز کنید و نبردهای خود استفاده کنید! انواع استیکمن های مختلف با قدرت های خاص قصد جلوگیری از رسیدن شما به هدفتان و رسیدن به هدف شان را دارند، همه آنها را شکست دهید و به هدفتان برسید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۱ و بالاتر
حجم: ۷۵ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Support

سوالات و پشتیبانی

تماس با ما