معرفی اپ – Cooking world؛ آشپزی تر و فرز باشید

Cooking world: cooking games – دنیای آشپزی نام یک بازی جذاب و دوست داشتنی در سبک بازی های مدیریتی و آشپزی از دسته عناوین آرکید است که به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای توسط استودیوی ویتنامی CGame: Cooking & Casual Games برای دستگاه های اندرویدی عرضه و منتشر شده است. بازی های سبک آشپزی که اغلب جزو بازی های مدیریت زمان به حساب می روند بازی هایی بسیار محبوب و پرطرفدار در بین بازیکنان موبایلی هستند. این شهرت بالا باعث شده تا شرکت های بازی سازی زیادی به سراغ ساخت و طراحی چنین بازی هایی بروند. با اینکه ماهیت کلی این بازی ها بسیار شبیه به هم است اما باز هم بازی های زیادی در این زمینه عرضه می شوند که هرکدام جذابیت مخصوص به خود را دارند. بازی Cooking world: cooking games هم بدون شک یکی از همین بازی هاست که در ادامه آن را به شما معرفی می کنیم. پس اگر از علاقه مندان به بازی های سبک آشپزی و مدیریتی هستید این بازی زیبا و جذاب را از دست ندهید.

بازی Cooking world: cooking games مثل هر بازی سبک آشپزی مشابهی در این زمینه ویژگی های استاندارد رایج را دارا است. شاید اولین نکته مهم سبک فانتزی، رنگارنگ و شاداب این بازی هاست که باعث می شود تا انتخابی جذاب برای هر نوع سلیقه ای باشند. سازنده بازی Cooking world: cooking games می گوید که این عنوان بیشتر از ۱۰۰۰ مرحله مختلف دارد. شما در این بازی در نقش یک آشپز هستید که به تازگی یک رستوران راه اندازی کرده است. در ابتدا تجهیزات شما ساده و کم هستند و تعداد سفارشات شما محدود هستند. کار شما دریافت سفارش از مشتریان و آماده سازی آن در کمترین زمان ممکن است. مثل تمام بازی های سبک آشپزی، در بازی دنیای آشپزی هم ملاک اصلی امتیاز بیشتر سرعت عمل سریع تر است. هرچه سریع تر سفارشات را آماده و سرو کنید امتیاز و در نتیجه پول بیشتری به دست می آورید. با پول هایی که به دست می آورید می توانید تجهیزات آشپزی خود را ارتقاء دهید و بخش های جدیدی به رستوران خود اضافه کنید. شما همچنین می توانید با پیش روی در بازی مراحل بیشتری را آنلاک کنید و به دنبال آن دستور پخت های بیشتری هم در اختیار داشته باشید. گرافیک بازی با طراحی های زیبا و رنگی همراه با موسیقی متن شندنی و دلپذیر باعث شده تا بازی Cooking world: cooking games انتخاب بسیار خوبی برای علاقه مندان به بازی های تفننی و سرگرم کننده اما در عین حال چالش برانگیز و مدیریتی است. 

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۱ و بالاتر
حجم: ۹۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *