معرفی اپ – Death Moto 3؛ با موتورتان به استقبال مرگ بروید

Death Moto 3 : Fighting Bike Rider – موتور مرگ ۳: نبرد موتورسواران یک بازی سرتاسر اکشن و هیجان انگیز از استودیوی WEDO1 Games است که به شکل رایگان تولید و در دسترس بازیکنان جهان قرار گرفته است. این بازی در حقیقت سومین قسمت از سری بازی های Death Moto است که جزو بازی های کلاسیک قدیمی حساب می شوند ولی موتور مرگ ۳ اولین بازی این شرکت است که به صورت عمومی در دسترس همگان قرار گرفته است. بازی Death Moto 3 : Fighting Bike Rider با اقتباس از سری فیلم ها و بازی های معروف Ghost Rider ساخته شده است. در این بازی شما در نقش یک موتورسوار شجاع، خشن و البته ماهر هستید که در مسابقاتی مرگبار شرکت کرده است. این مسابقات دو بخش اصلی دارد که یکی از آن ها برنده شدن از طریق رسیدن به عنوان نفر اول بین تمام رقبا است اما چیزی که این بازی را متفاوت کرده بخش دوم آن است که به نوعی بخش اول را هم خیلی کمرنگ کرده و آن هم جنگ و نبرد بین موتورسواران در حین مسابقات است!

در بازی Death Moto 3 : Fighting Bike Rider شما باید در جاده هایی خشونت آمیز به رانندگی بپردازید و از بین ماشین ها و موتورهای دیگر ویراژ دهید و بدون برخورد با آنها از بینشان عبور کنید اما چالش اصلی شما موتورسواران دیگر یعنی رقبای اصلی شما هستند. اگر به آنها نزدیک شده و یا قصد سبقت گرفتن را داشته باشید آنها به سراغ شما آمده و با سلاح های مختلف به شما حمله کرده و سعی می‌کنند تا با آسیب زدن به شما یا موتورتان، باعث شوند از مسیر منحرف شده و حتی به پایین پرتاب شوید. پس تنها راه شما برای مقابله این تهدیدات و دفاع از خودتان این است که مثل دیگر موتورسواران در بازی Death Moto 3 : Fighting Bike Rider رفتار کنید! شما هم می توانید به محض نزدیک شدن به دیگر موتورسواران و رساندن فاصله خود به مقدار کافی، شروع به حمله کردن به آنها کنید و با سلاح های گوناگون به آنها ضربه بزنید و تعادلشان را از بین ببرید تا با زمین برخورد کنند و از ادامه مسابقه بیرون بیفتند. اما همانطور که گفته شد شما باید مراقب وسایل نقلیه دیگر در جاده ها، پیچ های مسیر و موانع دیگر در مسیر حرکت باشید و سعی کنید به نفر اول تبدیل شوید. در بازی Death Moto 3 : Fighting Bike Rider انواع موتورسیکلت های مختلف را پیدا کرده، شخصی سازی کنید و آنها را ارتقاء دهید. بازی با توجه به گرافیک کلی و بهینه شده ای که دارد، حجم مناسبی دارد و گیم پلی روان و حرفه ای آن می تواند مدت ها شما را سرگرم کند.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۲۵ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Support

سوالات و پشتیبانی

تماس با ما