معرفی اپ – Solar Smash؛ انفجار سیارک‌ها

Solar Smash یک بازی شبیه سازی از استودیوی بازیسازی Paradyme Games می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است. در این شبیه ساز تخریب سیاره می توانید از انواع سلاح های مختلف برای نابود کردن سیاره استفاده کنید. سلاح هایی مثل موشک های هسته ای، لیزر و سیارک ها استفاده کنید و سیاره ها را نابود کنید. یکی از سلاح ها را انتخاب کنید و سیاره مورد نظر خود را هدف بگیرید و به یکباره آن را منهدم کنید. در اینجا انواع مختلفی از سیارات وجود دارد که می توانید به روش های مختلف سیاره را از بین ببرید و لذت ببرید.

هشدار: این بازی دارای چراغ های چشمک زن است که احتمالا برای افراد مبتلا به صرع یا کسانی که به نور حساس هستد نامناسب باشد.

تصاویر فضایی معتبر از استودیوی تجسم علمی ناسا و مرکز پرواز فضایی گودارد ناسا می باشد. پس با این تصاویر واقعی بازی کنید، گویی که در کهکشان هستید و سیارات را از نزدیک مورد هدف قرار می‌دهید. این بازی برای افرادی که به فضا و سیارات علاقمند هستند بسیار مناسب است. پس اگر طرفدار بازیهای این چنینی هستید این بازی را دانلود و نصب کنید. Solar Smash تا کنون بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران نصب شده است.

برخی از ویژگی های بازی Solar Smash:
وجود انواع سلاح های مخرب
شامل سیارات متنوع
گرافیک خوب
استفاده از روش های مختلف برای نابودی سیارات

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۱ و بالاتر
حجم: ۱۲۵ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس (لینک کمکی)

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *