مدیرعامل سیگنال در یک پست اعلام کرد که از سمت خود کنارهگیری میکند و «برایان اکتون»، یکی از بنیانگذاران واتساپ به عنوان مدیرعامل جدید و موقت سیگنال فعالیت خواهد کرد.
هرچند اکتون هم اکنون به عنوان مدیرعامل موقت سیگنال انتخاب شده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا مدیر سابق واتساپ در این سمت باقی خواهد ماند یا خیر. «موکسی مارلین اسپایک» که از سمت خود کنارهگیری کرده، در این پست نوشت:
هر روز تحت تاثیر پتانسیل بیشمار سیگنال قرار میگیرم و قصد دارم فردی با انرژی تازه و متعهد را بیاورم که از آن بهترین استفاده ممکن را کند. در چند ماه گذشته با کاندیداها صحبت کردم، اما قصد دارم با این اطلاعیه جستجو را آغاز کنم تا به پیدا کردن بهترین فرد برای آینده سیگنال کمک کنم.
موکسی مارلین اسپایک
در این پست او توضیح میدهد که جزئی از هیئت مدیره سیگنال باقی خواهد ماند تا به این اپلیکیشن پیامرسان کمک کند. اسپایک همچنین گفته طی یک ماه آینده از سمت مدیرعاملی کنارهگیری میکند تا روی جستجوی فرد مناسب برای این پست تمرکز کند.
-
بوش و لاستیک چراغ خطر عقب موتور سیکلت مدل H125 بسته ۴ عددی
اطلاعات بیشتر -
میز تلویزیون مدل CM4465
خرید محصول -
شارژر همراه شیائومی مدل Mi Power Bank 3 Pro ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
خرید محصول -
جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A
۹,۰۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
گوشواره چراغ جلو موتور سیکلت پی اس آر مدل psr مجموعه دو عددی
اطلاعات بیشتر -
کاغذ دیواری مدل بتا کد ۱۱۷۸
خرید محصول -
کرم چند منظوره کلیون مدل Multipurpose Cream حجم ۳۰۰ میلی لیتر
inf ﷼ خرید محصول -
گردنبند طبی کامارو کد magnet19
خرید محصول
سیگنال در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به یکی از قابل اعتمادترین و قدرمندترین اپلیکیشنهای پیامرسان با قابلیت رمزگذاری سرتاسری تبدیل شده است. بیش از ۴۰ میلیون کاربر به صورت ماهانه از آن استفاده میکنند و بیشتر روی کمکهای مالی متمرکز شده است.
مدیرعامل جدید سیگنال چرا فیسبوک را ترک کرد؟
برایان اکتون
هرچند نمیتوان انتظار داشت که اکتون به عنوان مدیرعامل موقت سیگنال، حرکت بزرگی انجام دهد، اما نکته جالب اینکه او زمانی تصمیم به ترک واتساپ گرفت که «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک تصمیم داشت تبلیغات را به این اپلیکیشن اضافه کند.
او در مصاحبهای با Forbes توضیح داد که در سال ۲۰۱۸ مدیران فیسبوک تصمیم گرفتند تا روی تبلیغات تمرکز کنند و ابزارهای تجزیه و تحلیل تجاری بفروشند و سپس تصمیم گرفت این شرکت را ترک کند. اکتون پس از ترک فیسبوک نیز علیه برنامههای آن صحبت کرد و در سال ۲۰۱۹ از کاربران خواسته بود تا اپلیکیشن اصلی فیسبوک را حذف کنند.