در این ابزار علاوه بر مدلهای از قبل آماده شده، میتوانید عکسهای خود را نیز آپلود کرده تا لباس را به صورت مجازی پرو کنید.
والمارت (Walmart) با همکاری استارتاپ Zeekit که سال گذشته آن را خریداری کرد، ابزار جدیدی را در وبسایت خود راهاندازی کرده که به خریداران کمک میکند تا لباسهای مختلف را بهصورت کاملا مجازی امتحان کنند.
خرده فروشی آمریکایی اولین نسخه از ابزار خود را ماه مارس راهاندازی کرد که به خریداران اجازه میداد با انتخاب مدلی که از نظر نوع بدن، رنگ پوست و رنگ مو شبیه به آنها باشد، لباسهای مختلف را روی آنها امتحان کنند. سپس تعداد مدلهای آن از ۵۰ به ۱۲۰ مورد افزایش پیدا کرد.
-
طناب بسته بندی مدل T5mm طول ۳۰ متر
۱۰۶,۲۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
دسته بازی پلی استیشن ۴ سونی مدل DualShock4 طرح PURPLE & YELLOW
خرید محصول -
هدفون بی سیم بیتس مدل Studio 3 – The Beats Skyline Collection
۱۲,۰۰۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
صندل مردانه اسنوهاوک مدل SEPANTE کد SN-245
۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
هدفون بی سیم مدل HE05x
۱۷۹,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
ست گرمکن و شلوار ورزشی زنانه مدل professional 2024 رنگ یشمی
۱,۱۹۵,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
لاک ناخن تروکاور شماره ۳۶
خرید محصول -
لامپ اس ام دی سام اسپرت مدل S4 بسته دو عددی
اطلاعات بیشتر
البته خرده فروشان دیگر نیز چنین تجربهای را آزمایش کردهاند. به عنوان مثال آمازون ابزاری را در اختیار مشتریان خود قرار داده که از واقعیت افزوده استفاده میکند و به خریداران اجازه میدهد کفشها را بهصورت مجازی امتحان کنند.
اتاق پرو مجازی والمارت!
با این حال، ابزار والمارت که «Be Your Own Model» نامیده میشود، از الگوریتمها و فناوری یادگیری ماشینی استفاده میکند. خریداران میتوانند از آن برای امتحان کردن بیش از ۲۷۰ هزار کالا برندهای خصوصی این خرده فروشی استفاده کنند که شامل مواردی مانند Champion و Levi’s میشود.
علاوه بر مدلهای ارائه شده، مشتریان میتوانند همچنین از تصویر خود برای امتحان کردن لباسها نیز استفاده کنند. سپس ابزار والمارت با اسکن بدن افراد، حس واقعیتری از نحوه نمایش لباس روی بدن آنها ارائه میکند. «شریل آینوآ»، معاون Walmart Businesses New توضیح میدهد که این امر باعث میشوند تا احساس متفاوتتری نسبت به سایر فناوریها، مانند خرید با قابلیت واقعیت افزوده وجود داشته باشد.
البته امکان استفاده از تصاویر شخصی کاربران، ابتدا فقط برای نسخه iOS و وب والمارت ارائه شده و در هفتههای آینده در دسترس سیستم عامل اندروید نیز قرار خواهد گرفت.
در ادامه، والمارت قصد دارد تا این فناوری را برای پوشاک مردانه و کودکان و حتی لوازم جانبی نیز ارائه کند و همچنین کالاهای مربوط به برندهای بیشتری را در دسترس کاربران قرار دهد.