🎉 تخفیف‌های ویژه بلک فرایدی! فقط تا پایان امروز! همین حالا خرید کنید 🎉

پشتیبانی عینک هوشمند Ray-Ban Stories متا از واتس‌اپ

عینک هوشمند Ray-Ban Stories متا که شهریورماه سال گذشته معرفی شد، اکنون از اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند از طریق عینک خود با دیگران تماس بگیرند، برای آن‌ها پیام ارسال کنند و حتی به پیام‌های صوتی گوش دهند.

با وجود این به‌روزرسانی جدید، کاربران می‌توانند با استفاده از برخی دستورات صوتی مانند «Hey Facebook, send a message to…» یا «Hey Facebook, call…» از طریق واتس‌اپ با مخاطبان خود تماس بگیرند یا پیام ارسال کنند. همچنین هنگامی که پیام جدیدی برای کاربران ارسال می‌شود، عینک به آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا ضمن اعلام این قابلیت، گفت کاربران عینک هوشمند به‌زودی قادر خواهند بود تا به صورت مستقیم، به پیام‌های واتس‌اپ و مسنجر فیسبوک از طریق دستورات صوتی پاسخ بدهند.

متا همچنین خاطرنشان کرد که پیام‌ها و تماس‌های شخصی کاربران به صورت خودکار رمزگذاری می‌شود، به این معنی که این شرکت، اپلیکیشن واتس‌اپ یا سایر شرکت‌های شخص ثالث نمی‌توانند آن‌ها را بخوانند یا گوش دهند.

این شرکت همچنین قصد دارد در سال جاری پشتیبانی از واتس‌اپ و مسنجر را برای کاربران فرانسوی و ایتالیایی زبان Ray-Ban Stories نیز فعال کند.

قابلیت جدید عینک‌ هوشمند متا که در فروردین ماه گزارشی درباره آن منتشر شده بود، باعث می‌شود تا عینک‌ هوشمند Ray-Ban Stories فیسبوک بیشتر به اکوسیستم متا نزدیک شود. همچنین اخیرا اسکرین شات‌هایی از نحوه اتصال عینک هوشمند Ray-Ban Stories به واتس‌اپ منتشر شده بود که از این قابلیت خبر می‌داد.

متا عینک هوشمند Ray-Ban Stories خود را اولین بار در سپتامبر ۲۰۲۱ با همکاری غول عینک‌سازی EssilorLuxottica معرفی کرد. کاربران با وجود دو دوربین ۵ مگاپیکسلی این عینک قادر خواهند بود تا عکس و فیلم ضبط کنند و از طریق اسپیکرهای داخلی آن به موسیقی گوش دهند یا با دیگران تماس بگیرند. با این حال، ویژگی‌های عینک‌ هوشمند فیسبوک و به‌ویژه دوربین‌های آن، نگرانی‌هایی را به همراه داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Support

سوالات و پشتیبانی

تماس با ما