چینی‌ها گرافیک لپ‌تاپ را به جای کارت گرافیک RTX 3070 Ti می‌فروشند!

پیش از این خبرهای زیادی از فروش گرافیک موبایل به عنوان کارت گرافیک دسکتاپ خوانده‌ایم و حال چینی‌ها پردازنده گرافیکی لپ تاپ RTX 3070 Ti را نیز به عنوان کارت گرافیک دسکتاپ می‌فروشند. این اولین باری است که چنین پردازنده گرافیکی قدرتمندی برای این کار استفاده شده است.

در پلتفرم‌های فروش سخت‌افزار چینی، به گرافیک RTX 3070 Ti موبایل که به عنوان کارت گرافیک دسکتاپ به فروش می‌رسد برمی‌خورید. این اولین باری است که چینی‌ها از یک پلتفرم گیمینگ به قدرت RTX 3070 Ti برای این کار استفاده کرده‌اند.

محصولات بخش فروشگاه

کارت گرافیک RTX 3070 Ti مورد اشاره، به پردازنده گرافیکی ضعیف شده GA104 مجهز شده و توان طراحی گرمایی آن به ۲۲۰ وات می‌رسد که برای این پردازنده گرافیکی بیشترین حد است. کارت گرافیک واقعی RTX 3070 Ti یک پردازنده GA104 کامل با ۶۱۴۴ هسته CUDA دارد.

کارت گرافیک RTX 3070 Ti جدید چینی با درایورهای موبایل به خوبی کار می‌کند و دمای آن در تست Geek3D به ۶۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد که برای یک کارت گرافیک با دو فن بد نیست. باید به این نکته اشاره کنیم که توان طراحی گرمایی ۲۲۰ واتی این محصول، ۷۰ وات از نسخه واقعی دسکتاپ کمتر است.

کارت گرافیک RTX 3070 Ti تولید شده از گرافیک موبایل، توان خود را از یک اتصال پاور ۸ پین تامین می‌کند. در سال‌های اخیر کارت های گرافیک تولید شده از گرافیک موبایل به دلیل قیمت پایین در کشورهایی مانند برزیل و هند طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. 

کارت گرافیک RTX 3070 Ti مورد اشاره در این مطلب با قیمت ۴۱۴ دلار به فروش می‌رسد که ۱۸۵ دلار از نسخه دسکتاپ ارزان‌تر است. در نظر داشته باشید که برای استفاده از این کارت های گرافیک، کاربران مجبورند از نرم‌افزارهای ثالث و درایورهای موبایل استفاده کنند و از این رو، خرید این محصولات ریسک بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Support

سوالات و پشتیبانی

تماس با ما