🎉 تخفیف‌های ویژه بلک فرایدی! فقط تا پایان امروز! همین حالا خرید کنید 🎉

کمک گوگل به کسب و کارهای آسیایی

گوگل در موتور جستجو و مپس خود، در حال ارائه نوعی نشان جدید به مشاغل و کسب‌و‌کارها تحت عنوان «مالک آسیایی» (Asian-owned) است. در واقع غول موتور جستجو با انجام این کار، به نوعی از کسب‌و‌کارهای آسیایی حمایت کرده و راه جدیدی را برای پیدا کردن آن‌ها توسط کاربران در ایالات متحده ارائه می‌کند.

همانطور که گوگل در پست وبلاگ خود توضیح می‌دهد، هم اکنون کسب‌وکارهای ایالات متحده می‌توانند ویژگی متعلق به آسیایی‌ها را به پروفایل خود اضافه کنند. علاوه بر این، ناشرانی که از تبلیغات پشتیبانی می‌کنند نیز در هفته‌های آینده می‌توانند در مارکت‌پلیس نشان آسیایی را دریافت کنند.

نحوه فعالسازی برچسب کسب‌وکارهای آسیایی گوگل

صاحبان کسب‌و‌کارها می‌توانند برای دریافت اختیاری این نشان که با یک آیکون گل قرمز نمایش داده می‌شود، به حساب Google Business خود مراجعه کنند. سپس در بخش My Business باید وارد Business Information شد و با اسکرول کردن در پایین صفحه می‌توان گزینه Identifies as Asian-owned را فعال کرد. پس از ذخیره کردن تغییرات، آیکون گل قرمز در پروفایل کسب‌و‌کار در جستجوی گوگل و مپس نمایش داده می‌شود.

گوگل اولین بار در سال ۲۰۱۸ دست به تغییر مشابهی زده بود و در آن زمان «کسب‌وکارهای تحت مدیریت زنان» را به کاربران نمایش می‌داد. در همان سال نیز نشان دیگری برای نمایش کسب‌وکارهای متعلق به بازنشستگان نظامی به جستجوها و مپس اضافه شده بود.

«لیان لوس»، مدیر محصول گوگل در ادامه این پست توضیح می‌دهد که برنامه Grow with Google با اتاق بازرگانی پان آسیایی آمریکا (USPAACC) برای کمک به رشد کسب‌و‌کارهای کوچک آسیایی همکاری کرده است. طبق ادعای وی، گوگل تا به امروز به بیش از ۲۰ هزار کسب‌و‌کار آسیایی کمک کرده تا مهارت‌های دیجیتالی خودشان را از طریق برگزاری کارگاه‌هایی با تمرکز بر موضوعاتی از جمله ابزارهای تجارت الکترونیک گسترش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Support

سوالات و پشتیبانی

تماس با ما