🎉 تخفیف‌های ویژه بلک فرایدی! فقط تا پایان امروز! همین حالا خرید کنید 🎉

کنفرانس ال جی در CES 2021 توسط یک انسان دیجیتالی اجرا شد!

پاورتل/ بخشی از کنفرانس ال جی در نمایشگاه CES 2021 توسط یک انسان مجازی دیجیتالی اجرا شد که اتفاق تازه‌ای برای این شرکت محسوب می‌شود.

کنفرانس ال جی در CES 2021 تحت تاثیر حضور یک انسان مجازی قرار گرفت که ظاهرا موزیسین است و علاقه زیادی هم به سفر کردن دارد.

حضور یک انسان دیجیتالی در کنفرانس ال جی
نمایشگاه CES امسال برای اولین به صورت مجازی برگزار شد و شرکت‌های حاضر در آن، تلاش کرده‌اند تا نوآوری‌های تازه‌ای برای جذب مخاطب به خرج دهند. برای مثال، شرکت ال جی از یک انسان کاملا دیجیتالی به نام ریا کیم (Reah Keem) برای معرفی بعضی از محصولاتش استفاده کرد. این دختر جوان که یک هودی صورتی رنگ بر تن دارد، در این رابطه صحبت می‌کند که سفر، بخش مهمی از زندگی‌اش است و اینکه آرزو دارد یک بار دیگر بتواند به بخش‌های مختلف جهان رفته و موسیقی اجرا کند. او سپس به معرفی ربات هوشمند CLOi UV-C می‌پردازد که البته مدتی قبل رونمایی شده بود.

این موزیسین ساختگی، سپس از مدل جدید لپ تاپ Gram رونمایی کرد و با معرفی ویژگی‌های مختلف آن، به این نکته اشاره داشت که این لپ تاپ تا چه اندازه برای افراد حرفه‌ای در زمینه عکاسی و فیلمبرداری کارآمد خواهد بود. او در انتها ضمن خداحافظی، از مخاطبان خواست تا با ادامه برنامه همراه باشند و محصولات جدید برند ال جی تین کیو (ThinQ) را مشاهده کنند. حضور شخصیت مذکور البته آن قدرها غافلگیر کننده نبود زیرا این شرکت مدتی قبل اعلام کرد که در حال کار بر روی یک انسان مجازی است تا از او برای معرفی محصولاتش استفاده کند. آن‌ها حتی برای این شخصیت، یک حساب کاربری اینستاگرام نیز طراحی کرده‌اند که تا اینجا بیش از ۶ هزار دنبال کننده دارد.

این رویکرد، تقریبا مشابه چیزی است که استودیوی بازی سازی رایت گیمز (Riot Games) مدتی قبل در رابطه بازی لیگ آف لجندز (League of Legends) انجام داد. آن‌ها یک شخصیت مجازی به نام سرافین (Seraphine) برای این بازی طراحی کردند که خیلی زود محبوب شد و حتی در مسابقات جایزه بزرگ لیگ آف لجندز، به صورت واقعیت افزوده (AR) حضور افتخاری داشت. اگر اخبار سال گذشته CES را دنبال کرده باشید، احتمالا پروژه نئون یا همان انسان‌های مصنوعی شرکت سامسونگ را نیز به یاد دارید که با وعده‌های بزرگ معرفی شد اما در نهایت نتوانست در حد انتظار ظاهر شود. با این حال، به نظر می‌رسد که شاهد افزایش استفاده از انسان‌های مجازی در فضای تبلیغات باشیم و به تدریج، شرکت‌های دیگر هم سعی می‌کنند تا از این اینفلوئنسرها برای بازاریابی استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Support

سوالات و پشتیبانی

تماس با ما