گوشی ارزان قیمت C30 ریلمی با باتری و صفحه نمایش بزرگ معرفی شد

برند ریلمی جدیدترین گوشی ارزان قیمت خود را به نام Realme C30 معرفی کرد. گوشی ریلمی C30 دارای باتری و صفحه نمایش بزرگ است. قیمت، مشخصات و قابلیت‌های گوشی C30 ریلمی را در ادامه بخوانید.

گوشی Realme C30 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با وضوح تصویر +HD با نسبت صفحه نمایش به پنل جلویی ۸۸.۷ درصد است و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را ناچ قطره‌ای (واتر دراپ) خود جای داده است. این گوشی دارای ضخامت ۸.۵ میلی متر و وزن ۱۸۲ گرم است.

قاب پشتی این گوشی از طراحی با خطوط افقی بهره می‌برد که میزبان یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و فلش LED است.

در ساخت گوشی C30 ریلمی از چیپست ۱۲ نانومتری Unisoc T612 با چهار هسته پردازشی است. چیپست مزبور با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 ترکیب شده است. خوشبختانه شکاف کارت حافظه این گوشی مستقل است و امکان نصب دو سیم کارت هم زمان هم وجود دارد. خریداران می‌توانند یک کارت حافظه با ظرفیت تا ۱ ترابایت نصب کنند.

ظرفیت باتری گوشی C30 ریلمی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است اما متأسفانه از درگاه شارژ Micro USB با سرعت شارژ حداکثر ۱۰ وات برخوردار است.

علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را در دو رنگ سبز و آبی خریداری کنند. قیمت گوشی C30 ریلمی با ۲ گیگابایت حافظه رم ۱۰۰ دلار و با ۳ گیگابایت حافظه رم ۱۰۵ دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Support

سوالات و پشتیبانی

تماس با ما