شارژر فندکی موکسوم مدل kc- mo

آخرین بروزرسانی قیمت: ۱۱ روز پیش

  • شدت جریان خروجی: ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی: ۲
شناسه محصول: dkp-1698456 دسته: , , برچسب: ,

توضیحات

فرض کنید که در یکی از سفرهای کاری خود در جاده گوشی شما باتری خود را از دست می دهد و شما نمی توانید از شارژر معمولی خود استفاده کنید و پاوربانکی نیز همراه ندارید. برای اینکه گوشی شما خاموش نشود و تماس های خود را از دست ندهید شما باید به طریقی گوشی خود را شارژ کنید. می توان گفت که این سناریو تنها به گوشی شما ختم نمی شود و دوربین دیجیتالی و تمام وسایل دیگری که دارای پورت USB هستند به شارژ نیاز دارند.
یک دسته از افرادی که بیشتر در این شرایط قرار دارند افرادی هستند که دائما در حال سفر و حرکت هستند و وقت کافی ندارند تا دستگاه هایشان را قبل از خروج از خانه یا دفتر شارژ کنند و این جایی است که شارژر فندکی ماشین وارد ماجرا می شود.
شارژر فندکی یک گجت کوچک است که به پورت فندک خودروی شما متصل می شود و یک یا چند پورت USB را فراهم می کند. از شارژر فندکی معمولا برای شارژ گوشی های هوشمند و تبلت ها استفاده می شود. همچنین در مدل های خاصی از دوربین ها و بسیاری از دستگاه هایی که از USB پشتیبانی می کنند مورد استفاده قرر می گیرد.
مدل kc – 13 از سری شارژرهای موکسوم با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع با توان ۳۶ وات طراحی و ساخته شده است. با کمک این شارژر می‌توانید باتری گوشی موبایل یا تبلت خود را با سرعتی ۷۰درصد سریع‌تر از شارژرهای معمولی، شارژ کرده و در وقتتان صرفه‌جویی کنید. روی بدنه‌ی این شارژر، دو درگاه خروجی USB وجود دارد. یکی از این درگاه‌ها به فناوری شارژ سریع مجهز شده است .

مشخصات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Support

سوالات و پشتیبانی

تماس با ما