هدفون بی سیم تائوترانیکس مدل TT-BH072

  • نوع اتصال: بی‌سیم
  • نوع گوشی: دو گوشی
  • مناسب برای: مکالمه، ورزش، کاربری عمومی
  • رابط: بلوتوث
  • ویژگی‌های خاص: میکروفون، کلید مدیریت میزان صدا، نگهدارنده گردنی، Noise Cancelling Microphone
شناسه محصول: dkp-2455722 دسته: ,

توضیحات

نقد و بررسی اجمالیTaoTronicsTT-BH072 Wireless Headphones
هدفون بی سیم مدل « TT-BH072» یکی از محصولات برند تائوترانیکس بوده که این مدل در رنگ مشکی به بازار عرضه شده‌است. برای این هدفون، نگهدارنده‌گردنی و کلید مدیریت صدا تعبیه ‌شده‌است. استفاده از نگهدارنده‌گردنی برای افرادی که در طول روز تحرک زیادی دارند کارایی بسیار دارد. همچنین این نگهدارنده مانع از افتادن هدفون شما می‌شود. برای استفاده از این هدفون کافی است از طریق بلوتوث، دستگاهتان را به هدفون متصل کنید. برای افزایش کیفیت برای این مدل، بلوتوث نسخه ۵.۰ درنظر گرفته شده‌است. یکی از ویژگی‌های این مدل گواهی IPX7 آن است. این ویژگی بدین معناست که این هدفون در برابر آب مقاوم است و شما می‌توانید زیر باران هم از این مدل استفاده کنید. با یکبار شارژ تا ۱۴ ساعت می‌توانید از هدفونتان استفاده کنید. سری‌های این هدفون خاصیت آهن‌ربایی داشته و این ویژگی زمانی که از هدفون استفاده ندارید کارایی بسیاری دارد. اگر قصد تهیه هدفونی با کیفیت را دارید این مدل می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد.از دیگر ویژگی‌های این هدفون پشتیبانی از قابلیت aptX HD است. کوالکام دو فناوری بلوتوثی aptX HD و aptX را ارائه داده که تنها در مورد اول شما می‌توانید فایل‌های موسیقی با کیفیت ۲۴ ییت را پخش کنید و به کیفیتی تقریبا یکسان با فایل‌های صوتی با رزولوشن بالا گوشی دهید.
  • ارزش خرید در برابر قیمت

    ۴

  • کیفیت عمومی پخش صدا

    ۴

  • امکانات و قابلیت ها

    ۳

  • ارگونومی

    ۴

  • کیفیت ساخت

    ۴

نقد و بررسی تخصصیTaoTronicsTT-BH072 Wireless Headphones

لذت موسیقی

اگر به موسیقی علاقه‌مند هستید، قطعا به یک هدفون نیاز خواهید داشت تا بتوانید در راه، خانه یا محل کار بدون ایجاد مزاحمت برای افراد دیگر به موسیقی گوش دهید. در بین انواع متنوع هدفون‌های بازار، مدل‌های توگوشی پرطرفدارترین هستند. این مدل‌ها وزن و حجم کمی دارند و به‌سادگی حمل می‌شوند. از طرفی هدفون‌های بی‌سیم آزادی عمل بیشتری به کاربر می‌دهند و می‌توانند برای ورزش انتخاب خوبی باشند. هدفون‌های با اتصال بی‌سیم برای زمانی که امکان در دست گرفتن یا حمل جیبی گوشی موبایل را ندارید، بسیار کارآمد هستند. برند «تائوترونیکس» (TaoTronics) مدل «TT-BH072» را با اتصال بی‌سیم و باتری فوق العاده و کیفیت صدای مطلوبی تولید و عرضه کرده‌است.

ویژگی ها

 

هدفون TT-BH072 از محفظه‌های صدای استانداردی بهره‌مند است و با سرگوشی‌های سیلیکونی داخل گوش‌ می‌شود. محفظه‌های صدای هدفون TT-BH072  به کمک کابل به یکدیگر وصل شده‌اند. روکش پلاستیکی و بادوام این کابل باعث جلوگیری از گره ‌خوردن یا پیچیده‌شدن آن می‌شود. همچنین روی این کابل دکمه‌هایی برای کنترل صدا و آهنگ در نظر گرفته شده‌است. از ویژگی‌هایی که هدفون TT-BH072 را نسبت به قیمت آن با ارزش می‌کند، پشتیبانی از حذف نویز به وسیله میکروفون است که نه تنها این هدفون برای موزیک مناسب است، بلکه می‌تواند در هنگام مکالمه نیز صدای بسیار شفافی را دریافت کند. هدفون بی‌سیم تائوترونیکس مدل TT-BH072 یک هدفون آهنربایی خوش قیمت با کیفیت صدای مناسب است. این آهنربایی بودن باعث می شود که به راحتی دو گوشی هدفون را به یکدیگر متصل کنید و علاوه‌بر مرتب ماندن و گره نخوردن، در هنگام ورزش نیز دور گردن می تواند قفل شود. هدفونی که به خوبی فضای داخلی گوش کاربران را پر می‌کند و باعث می‌شود صدای با کیفیتی به گوش شما برسد. اگر به دنبال محصولی هستید که شما را واقعا غرق در دنیای موسیقی کند و کاری کند که از دنیای اطراف خود فاصله بگیرید می‌توانید تائوترونیکس مدل TT-BH072 را امتحان کنید. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این هدفون می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد البته در برابر باران ، رطوبت و عرق و باید مراقب باشید آن را به طور کامل در آب فرو نبرید.

در مورد هدفون‌های بی‌سیم مسئله‌ی باتری و ظرفیت آن برای بسیاری از افراد مهم است. چون باتری دستگاه تعیین‌کننده‌ این است که هر چند وقت یک بار نیاز به شارژکردن هدفون خود دارید. باتری داخلی هدفون TT-BH072  شما را قادر می‌سازد با یکبار شارژ تا ۱۴ از هدفون خود استفاده کنید؛ اما اگر سفری طولانی در پیش دارید، احتمالا باید یک پاوربانک یا شارژر برای شارژ کردن آن همراه داشته باشید. این هدفون دارای ۳ حالت عادی، بیس و Treble است. Treble حالتی است که با افزایش آن وضوح صدا نیزافزایش می‌یابد. یکی دیگر از ویژگی های خیلی خوب در این هدفون استفاده از بلوتوث نسخه ۵ است که باعث می شود کیفیت صدا هیچگونه افتی نداشته باشد و به خوبی به گوش شما برسد.

 

راحت

طراحی این هدفون به صورتی است که بخشی از آن از گوش شما بیرون خواهد ماند. شاید فکر کنید که این اتفاق باعث می‌شود که صدای موسیقی شما به بیرون پخش شود؛ اما باید به این موضوع اشاره کنیم صدایی که از هدفون پخش می‌شود، خیلی کم از بیرون شنیده می‌شود. اگر صدای موسیقی را تا انتها زیاد نکنید، کسی متوجه نمی‌شود که در حال گوش دادن به چه مدل موسیقی هستید. البته اگر صدا را تا انتها هم زیاد کنید، باز موجب آزار کسی نخواهد شد.

مناسب برای ورزش کردن

یک هدفون مناسب برای ورزش کردن باید به صورتی ساخته شود که از گوش خارج نشود. هدفون تائوترونیکس TT-BH072جزو چنین محصولاتی قرار می‌گیرد. هدفون راحت در گوش قرار می‌گیرد، اما در زمان ورزش کردن و دویدن به راحتی از گوش خارج نمی‌شود. برای این هدفون بی‌سیم کنترل هم در نظر گرفته شده است. کنترل نسبتا بزرگی که روی این هدفون قرار گرفته بسیار ساده طراحی شده است. سه دکمه روی آن دیده می‌شود. دکمه کم کردن صدا، دکمه زیاد کردن صدا و دکمه پخش و توقف موسیقی. میکروفن هم روی قسمت کنترل دیده می‌شود. برای این هدفون، نگهدارنده‌گردنی و کلید مدیریت صدا تعبیه ‌شده‌است. استفاده از نگهدارنده‌گردنی برای افرادی که در طول روز تحرک زیادی دارند کارایی بسیار دارد. همچنین این نگهدارنده مانع از افتادن هدفون شما می‌شود. 

لذت بردن از صدا

طول سیم هدفون هم در اندازه مناسبی قرار دارد. در واقع سیم‌های بلندی برای این هدفون بی‌سیم در نظر گرفته شده تا همه بتوانند از این محصول استفاده کنند. همان طور که گفتیم این هدفون‌ها آهنربایی هستند. این موضوع باعث شده در زمانی که هدفون‌ها را داخل گوشتان قرار نداده‌اید، به یکدیگر متصل شوند. این هدفون بی‌سیم کیفیت صدای مناسبی هم دارد. قطعا که می‌توانید با پرداخت پول بیشتر هدفون بسیار باکیفیت‌تری را در اختیار داشته باشید که صدای باکیفیت‌تری هم پخش می‌کند، اما از تجربه این هدفون هم ناامید نمی‌شوید. به هر حال باید توجه کنید که با هدفون بی‌سیم گران قیمتی روبه‌رو نیستید. صدا با جزییات خوبی به گوش کاربر می‌رسد و حجم صدای تولیدی آن هم بسیار خوب است. از آنجایی که هدفون‌ها داخل گوش قرار می‌گیرند، صدا تولید شده باعث می‌شود که دیگر هیچ صدای مزاحمی را هم نشنوید.  میکروفن باکیفیتی هم برای این هدفون بی‌سیم در نظر گرفته شده که می‌تواند صدای کاربران را به خوبی منتقل کند. صدایی شفاف و تقریبا بدون نویزی را از این محصول می‌شنوید.

نتیجه گیری

جذابیت هدفون TT-BH072 محصول تائوترونیکس اول در ظاهر آن مشخص است. کابل مقاوم و محفظه‌های صدای استاندارد و خوب با قرارگرفتن محکم و راحت در گوش و امکان دسترسی راحت به دکمه‌ها از ویژگی‌های هدفون تائوترونیکس است؛ اما در کنار ویژگی‌های ظاهری، کیفیت صدا مطلوب و شفاف است که در مقایسه با قیمت هدفون بسیار به چشم می‌آید. کاهش نویز و صداهای مزاحم هم برای زندگی شهرنشینی بسیار مطلوب کاربران است و با داشتن هدفون تائوترونیکس ضمن اینکه آزادی عمل بیشتری در فاصله‌گرفتن از گوشی خود خواهید داشت، تجربه‌ای لذت‌بخش از گوش‌دادن به موزیک‌های مورد علاقه‌تان میسر خواهد شد.

 

مشخصات کالاTaoTronicsTT-BH072 Wireless Headphones

مشخصات کلی

  • وزن

    ۱۵ گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال

    بی‌سیم

  • نوع گوشی

    دو گوشی

  • مناسب برای

    مکالمه
    ,

    ورزش
    ,

    کاربری عمومی

  • رابط

    بلوتوث


  • نسخه‌ی بلوتوث

    ۵.۰
  • مقاومت در برابر آب

    بله

  • اقلام همراه هدفون

    دارای ۳ سری کوچک، متوسط و بزرگ
  • ویژگی‌های خاص

    میکروفون
    ,

    کلید مدیریت میزان صدا
    ,

    نگهدارنده گردنی
    ,

    Noise Cancelling Microphone

  • سایر مشخصات

    دارای گواهی IPX7


  • قابلیت استفاده از هدفون تا ۱۴ ساعت

  • سری با قابلیت آهن‌ربا

  • دارای ۳ حالت EQ: عادی، بیس، Treble

  • قابلیت cVc 8.0 noise cancellatio

  • دارای تکنولوژی aptX HD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *