پاورتل/ طبق بررسی های صورت گرفته، اپل ظاهراً پیش از اجرای قوانین جدید حفظ حریم خصوصی برای آیفون ها که به تبلیغات ارائه شده توسط رقبا، مانند فیس بوک و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی آسیب می رساند، قصد دارد تجارت تبلیغاتی خود را گسترش دهد.
توسعه تجارت تبلیغاتی اپل
طبق گزارش FinancialTimes، غول مستقر در کوپرتینو تا پایان ماه جاری میلادی، برنامه تبلیغاتی جدیدی را آغاز خواهد کرد. دو منبع نزدیک به اپل معتقدند که این شرکت آگهی تبلیغاتی دومی را در قسمت برنامه های “پیشنهادی” در صفحه جستجوی App Store خود اضافه خواهد کرد. این اسلات جدید در اواخر این ماه ارائه می شود و همچنین به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد که برنامه های خود را نه تنها در بخش خاصی از موتور جستجو، بلکه در سراسر این شبکه تبلیغ کنند.
متأسفانه، اپل تاکنون از اظهار نظر رسمی در این مورد خودداری کرده است. اما این خبر این موضوع را برجسته می کند که سازنده آیفون در تلاش است تجارت تبلیغاتی خود را تقویت و همزمان صنعت تبلیغات دیجیتال به ارزش ۳۵۰ میلیارد دلار را که توسط غول های فناوری مانند فیس بوک و گوگل هدایت می شود را فلج کند. ضمن اینکه، iOS 14.5 برنامه ها و تبلیغ کنندگان را از جمع آوری داده ها از کاربران آیفون بدون رضایت صریح آن ها منع می کند. بنابراین، انتظار می رود ردیابی بیشتر کاربران متوقف شود، که این می تواند تأثیر زیادی بر صنعت تبلیغات تلفن همراه بگذارد.
-
بوش و لاستیک چراغ خطر عقب موتور سیکلت مدل H125 بسته ۴ عددی
اطلاعات بیشتر -
میز تلویزیون مدل CM4465
خرید محصول -
شارژر همراه شیائومی مدل Mi Power Bank 3 Pro ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
خرید محصول -
جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A
۹,۰۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
گوشواره چراغ جلو موتور سیکلت پی اس آر مدل psr مجموعه دو عددی
اطلاعات بیشتر -
کاغذ دیواری مدل بتا کد ۱۱۷۸
خرید محصول -
کرم چند منظوره کلیون مدل Multipurpose Cream حجم ۳۰۰ میلی لیتر
inf ﷼ خرید محصول -
گردنبند طبی کامارو کد magnet19
خرید محصول
نظر مارک زاکربرگ در مورد سیاست جدید حریم
اگر چه اپل ادعا می کند که این تغییر باعث بهبود حریم خصوصی برای مشتریان خود می شود، اما بسیاری معتقدند که این اقدامات همگی تلاشی برای تقویت تجارت تبلیغاتی خود این کمپانی است. مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ پیش تر اشاره کرده بود که “اپل ممکن است ادعا کند آن ها این کار را برای کمک به مردم انجام می دهند، اما این اقدامات به وضوح منافع رقابتی آنها را دنبال می کند.”
در نهایت دیدگاه شما در مورد سیاست جدید حریم خصوصی اپل و توسعه بخش تجارت تبلیغاتی این شرکت چیست؟ آیا شما هم با اظهار نظر مدیر عامل فیس بوک در این زمینه موافقید؟