میز تلویزیون سایان هوم مدل D &G 120

  • کشو: دارد
  • تعداد کشو: دو عدد
  • جنس غالب: MDF
  • جنس روکش: پی وی سی
  • پایه: ندارد
  • قابلیت تنظیم پایه:
    ندارد

شناسه محصول: dkp-5809477 دسته:

توضیحات

نقد و بررسی اجمالی
امروزه استفاده از وسایل صوتی و تصویری در زندگی ما اهمیت ویژه ای یافته است. تنوع کانال های تلوزیونی و رادیویی، شبکه های آنلاین، بازی های ویدیویی و … همگی موجب شده اند تا وسایل دیگری همچون سینمای خانگی، مودم، کنسول بازی، سیستم های تقویت صدا، گیرنده های دیجیتال و اندروید باکس نیز در کنار تلوزیون پاسخگوی نیازهای مختلف افراد باشند. هر روز نیز، به تعداد و تنوع این وسایل افزوده می شود. میزهای تلوزیون کنونی، برخلاف گذشته باید کارکردی چندگانه داشته باشند و فضای کافی جهت قراردادن وسایل متنوع بر حسب نیاز افراد را در اختیار قرار دهند. از سوی دیگر باید اندازه ای متناسب با فضای محدود آپارتمان های کنونی داشته باشند.
میز تلوزیون سایان هوم مدل D&G 021 از جنس MDF تهیه شده و دارای یک نوار PVC طلایی در قسمت زیرین می باشد که ظاهری لوکس و خاص به آن می بخشد. در سمت راست میز، سه طبقه برای قرارگیری وسایلی همچون گیرنده دیجیتال، اندروید باکس، مودم، پخش کننده ویدیوی و کنسول بازی طراحی شده است. سمت چپ شامل دو کشو جهت قرار دادن CD, DVD، دسته های بازی، هدست، کابل ها و مبدل ها و ابزارهایی از این دست وجود دارد. فضای یکپارچه کشو به شما امکان می دهد تا با استفاده از ارگنایزرها وسایل مختلف را دسته بندی نمایید.
قسمت زیرین میز حالت کشویی داشته و در صورت نیاز تا ۱۰۰ سانتیمتر قابلیت باز شدن دارد. این فضا مناسب قرارگیری تجهیزات تقویت صدا و لپتاپ می باشد
میز در حالت بسته طول و عرض ۱۲۰ در ۴۵ سانتیمتر و عمق ۳۵ سانتیمتر دارد. در حال باز، طول میز حداکثر به ۲۲۰ سانتیمتر می رسد
طراحی مینیمال و مدرن این میز به زیبایی با مدل های مختلف مبلمان هماهنگ می شود. هرچند ترکیب
آن با کنسول و جاکفشی سایان هوم مدل D&G 021 بسیار خیره کننده و چشمگیر خواهد بود.

مشخصات کالا

مشخصات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *