پاورتل/ وزیر ارتباطات گفت: برنامه تحول دیجیتال پستی کشور با هدف ارائه خدمات نوین در کشور اجرایی میشود.
محمدجواد آذری جهرمی عصر امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت ملی پست که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد تاکید کرد: برنامه تحول دیجیتال پستی کشور را با هدف ارتقا مدیریت عملیات، هوشمند سازی شبکه پستی و ارائه خدمات نوین برای مردم پیگیری می کنیم.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۶ تاکنون ترافیک ارسال مرسولات پستی ۵ برابر شده است، گفت: بخشی از این افزایش ترافیک در دوران شیوع کرونا اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به لزوم راه اندازی مرکز تبادل پستی شیراز گفت: ترافیک مرسولات پستی هم اکنون ۲.۲ میلیون مرسوله است که باید به ۵ میلیون برسد.
-

لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسر مدل Aspire E5-475G-39N6
خرید محصول -

تیشرت مردانه جامه پوش آرا مدل ۴۰۱۱۰۱۹۱۹۹-۱۶
خرید محصول -

کارواش ویوارکس مدل VR5130-PW
اطلاعات بیشتر -

ادو پرفیوم مردانه ریو کالکشن مدل Rio Floria Men حجم 15ml
خرید محصول -

تنظیم کننده روغن میل لنگ مدل LFB479Q-3610200A مناسب برای خودروهای لیفان
اطلاعات بیشتر -

مایو زنانه ماییلدا مدل ۲ تکه کد ۳۶۸۶-۷۱۰۰-۳ رنگ کرم
۲,۳۴۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -

گیج فشار سنج وکتو مدل HS-20a
خرید محصول -

ساعت مچی دیجیتال مردانه کاسیو مدل GM-110RB-2ADR
خرید محصول
وزیر ارتباطات با بیان اینکه هدف گذاری برای درآمد شرکت ملی پست ایران تا پایان سال ۹۹، ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است، افزود: هم اکنون هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از این هدفگذاری محقق شده و باید تا پایان سال شرکت ملی پست ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش درآمد داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کرونا به دلیل تحریم ها، مبادله بسته های پستی خارج با مشکلاتی مواجه شد، ادامه داد: این مشکلات با اقدامات صورت گرفته هم اکنون رفع شده است و با تفاهم نامه هایی که با سایر کشورها منعقد شده ترافیک پستی خارج از کشور سر و سامان پیدا کرده است.
در این مراسم از زحمات حسین نعمتی مدیرعامل پیشین پست تقدیر شد و رمضانعلی سبحانی فر رسما به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست معارفه شد.







