اندروید باکس اچ96 مدل مکس 4/64 – h616

آخرین بروزرسانی قیمت: ۱ روز پیش

شناسه محصول: dkp-3877271 دسته:

توضیحات

نقد و بررسی اجمالیH96 max 4/64gb h616 android box
اندروید باکس h96 max h616 یکی از جدید ترین محصولات برند محبوب h96 می باشد که در اواخر سال ۲۰۲۰ رو نمایی و به بازار عرضه گردید . اندروید باکس ها از نظر قابلیت و امکانات مثل گوشی ها یا تبلت های اندرویدی عمل می کند. این محصول تقریبا تمام قابلیت های یک مینی کامپیوتر خانگی از قبیل انجام بازی ، جستجو در اینترنت ، نمایش فیلم، موسیقی و عکس ،استفاده از اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی ، برقراری تماس تلفنی در بستر اینترنت از طریق Skype وwhatsapp و سرویس های دیگر را در تلوزیون های معمولی به سادگی در اختیار کاربر قرار می دهد . همچنین این محصول ابزاری بسیار مناسب برای هوشمند سازی تلویزیون، مقاصد گیمینگ و همچنین استفاده و تماشای آنلاین برنامه های شبکه هایی مانند: فیلیمو، نماوا، آپارات، آیو و بسیاری از این دست می باشد.
این دستگاه با بهره گیری از آخرین ورژن اندروید ۱۰ و پردازنده مرکزی چهار هسته ای Allwinner H616 از نوع Cortex A53 و پردازنده گرافیکی G31 MP2 تجربه ای متفاوت و به روز از دنیای تلوزیون های هوشمند در اختیار کاربر قرار می دهد . در این سری از دستگاه h96 max h616 از ۴ گیگابایت رم DDR3 و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است . همچنین پشتیبانی از محتوای تصویری و گرافیکی شگفت انگیز ۶K و ۳D تجربه بصری متفاوتی در اختیار کاربر قرار خواهد داد . از سایر ویژگی های h96 max h616 می توان به بلوتوث نسخه ۴.۰ و وای فای ۲.۴G/5G(Ac) و همچنین پشتیبانی از فناوری های dlna , miracast , airplay اشاره نمود .
در کلام آخر طراحی سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه به گونه ای است که می تواند پاسخگوی بسیاری از نیاز های روزمره از جمله گیمینگ و تماشای فیلم های آنلاین و … باشد .

مشخصات کالاH96 max 4/64gb h616 android box

مشخصات