اسپاتیفای اعلام کرد که در اقدامی برای گسترش فعالیتهای خود، رفتارشناسی مخاطب و جذب تبلیغات بیشتر، دو شرکت بزرگ در زمینه فناوری تبلیغات پادکست یعنی Chartable و Podsights را خریداری میکند. هر دو شرکت ابزارهای محبوبی را برای برندها و آژانسها ارائه میکنند تا اثربخشی تبلیغات پادکست خود را بهتر درک کنند.
موارد استفاده خریدهای جدید اسپاتیفای
سرویس پخش موسیقی بسیار محبوب در وبلاگ خود ضمن اعلام این خریدها، نحوه رشد پلتفرم تبلیغاتی خود را نیز توضیح داد. طبق توضیحات ارائه شده، تبلیغکنندگان اسپاتیفای با Podsights میتوانند اطلاعات دقیقتری در مورد اینکه چه کاربرانی روی تبلیغ آنها کلیک کردهاند و پس از آن چه فعالیتهایی انجام شده را کسب کنند. با این وجود آنها متوجه خواهند شد که کدام کاربران محصول نهایی را خریداری کردهاند.
-
طناب بسته بندی مدل T5mm طول ۳۰ متر
۱۰۶,۲۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
دسته بازی پلی استیشن ۴ سونی مدل DualShock4 طرح PURPLE & YELLOW
خرید محصول -
هدفون بی سیم بیتس مدل Studio 3 – The Beats Skyline Collection
۱۲,۰۰۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
صندل مردانه اسنوهاوک مدل SEPANTE کد SN-245
۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
هدفون بی سیم مدل HE05x
۱۷۹,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
ست گرمکن و شلوار ورزشی زنانه مدل professional 2024 رنگ یشمی
۱,۱۹۵,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
لاک ناخن تروکاور شماره ۳۶
خرید محصول -
لامپ اس ام دی سام اسپرت مدل S4 بسته دو عددی
اطلاعات بیشتر
در این پست وبلاگ آمده است: «Podsights به عنوان بخشی از اسپاتیفای، میتواند از فناوری و هوشمندی این پلتفرم برای ارائه ارزیابی دقیقتر و شواهدی کاربردیتر برای تبلیغکنندگان پادکست سراسر جهان استفاده کند.»
از سویی دیگر، به نظر میرسد خرید Chartable بیشتر روی تبلیغات برای خود پادکستها تمرکز دارد. دو ابزار تبلیغاتی این شرکت یعنی SmartLinks و SmartPromos اکنون در دسترس اسپاتیفای قرار دارند. SmartPromos به تولیدکنندگان پادکستها این امکان را میدهد تا متوجه شوند کدام تبلیغات بیشتر منجر به دانلود شده و به طور کلی موفقیت کمپینهای تبلیغاتی خود را در نظر بگیرند.
از SmartLinks نیز به عنوان URL های قابل اشتراک گذاری و ردیابی یاد شده است که به طور خودکار مخاطبان را به پادکستهای مورد نظر خود هدایت میکند. این ابزار نیز به تولیدکنندگان اجازه میدهد میزان کلیکها و دانلود تبلیغات خود را اندازهگیری کنند.
اسپاتیفای که هم اکنون برترین پلتفرم پخش موسیقی در جهان محسوب میشود، در چند وقت گذشته توجه زیادی به بخش پادکستهای خود داشته است. این شرکت اخیرا سیستم امتیازدهی پادکست را به پلتفرم خود اضافه کرده بود و همچنین پلتفرم تولید و توزیع کتابهای صوتی Findaway را نیز خریداری کرده بود.