یک ناظر سابق در مرکز تعمیرات کنسول نینتندو سوییچ در ایالات متحده، ادعا کرده است که این شرکت در کنترلرهای معیوب غرق شده است.
در حالی که Nintendo of America به درخواستهای تعمیر مشتریان رسیدگی میکند، کار تعمیر توسط شرکتهای شخص ثالث مانند Syracuse و United Radio مستقر در نیویورک انجام میشود. کارمندان سابق این بخشها به Kotaku گفتند که در یک نقطه، به راحتی هزاران Joy-Con معیوب در هر هفته از راه می رسید. آنها افزودند:
در نهایت مجبور شدیم یک فضای کاری کاملا جدید را فقط برای تعمیر Joy-Con راهاندازی کنیم.
مشتریانی که از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸، Joy-Con های معیوب ارسال کرده بودند، طبق گزارشها جایگزینهای جدیدی برای آنها فرستاده میشد؛ اما پس از سال اول، ادعا شده است که United Radio ملزم به تعمیر تمام کنترلرها بوده است. ناظر سابق ادعا کرد که United Radio به شدت به کارکنان آژانس وابسته است که اکثر آنها به طور بومی انگلیسی صحبت نمیکنند. این منجر به مشکلات ارتباطی، جابهجایی زیاد کارکنان و محیطی بسیار پر استرس شده است.
-

لامپ خودرو سام مدل 100W کد -H3 -Y بسته دو عددی
اطلاعات بیشتر -

هدست بلوتوث دبلیو یو دبلیو مدل R87
خرید محصول -

گردگیر کمک فنر جلو دینا پارت مدل ۱۱۲۲ مناسب برای پراید
اطلاعات بیشتر -

سوهان ناخن پاستل کد ۰۱۲
خرید محصول -

ست هدیه چرم ماکان مدل رادیس کد STrad-SHOT3t
خرید محصول -

گرم کن کلیه طب و صنعت کد ۶۳۳۰۰
خرید محصول -

میز و صندلی سفری مدل x5 مجموعه پنج عددی
۱,۹۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

واکس کفش پنگوئن کد ۰۰۰۴ رنگ قهوه ای روشن
اطلاعات بیشتر
دریفت Joy-Con از زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۷، برای دارندگان سوییچ یک مسئله تکراری بوده است. این مشکل با تشکیل یک دادخواست دسته جمعی در ایالات متحده در جولای ۲۰۱۹ مورد توجه عموم قرار گرفت. مدت کوتاهی پس از این ارائه، نینتندو هزینه تعمیر Joy-Conهای خراب را متوقف کرده و شروع به بازپرداخت به کسانی کرد که قبلا برای تعمیر هزینه کرده بودند؛ اگرچه نقص واقعی کنترلرهای سوییچ رفع نشد. رئیس نینتندو در ژوئن ۲۰۲۰ طی پرسش و پاسخ سرمایهگذاران، اولین عذرخواهی عمومی بابت Joy-Con را از این شرکت ارائه کرد. شانتارو فوروکاوا (Shuntaro Furukawa) گفت:
ما برای هر گونه ناراحتی که برای مشتریانمان در مورد کنترلرهای Joy-Con ایجاد شده عذرخواهی میکنیم. ما به بهبود محصولات خود ادامه میدهیم، اما در حال حاضر Joy-Con در معرض یک شکایت دسته جمعی در ایالات متحده بوده و یک موضوع معلق است. بنابراین ما نمیتوانیم در مورد اقدامات خاصی که ممکن است انجام دهیم، اظهار نظر کنیم.
نینتندو از آن زمان با چندین پرونده قضایی دریفت سوییچ مواجه شده است و این مشخص میکند که این شرکت از مشکل آگاه است، اما به جای رفع آن تصمیم گرفته است که به فروش محصولات معیوب ادامه دهد. سال گذشته از کمیسیون اروپا خواسته شد تا در مورد مسائل دریفت نینتندو سوییچ تحقیق کند. این گروه که نماینده ۴۴ سازمان مصرفکننده مستقل از ۳۲ کشور است، نامهای شکایتآمیز به کمیسیون اروپا در رابطه با “نقض گسترده در قوانین مصرفکننده اتحادیه اروپا، مربوط به منسوخ شدن زودهنگام محصولی به نام نینتندو سوییچ” ارسال کرد.
نینتندو در اکتبر گذشته اعلام کرد که همراه با انتشار Switch OLED، بهبودهایی در آنالوگها انجام شده است. با این حال، مدیر کل بخش توسعه و فناوری نینتندو گفت که تمام چوبهای آنالوگ به مرور زمان فرسوده میشوند، زیرا این قطعات از نظر فیزیکی در تماس با محیط هستند. کو شیوتا (Ko Shiota) گفت:
برای مثال، لاستیکهای خودرو هنگام حرکت خودرو فرسوده میشوند، زیرا در حال چرخش در اصطکاک دائمی با زمین هستند. بنابراین با همین فرض، از خود پرسیدیم که چگونه میتوانیم دوام را بهبود ببخشیم و نه تنها این، بلکه چگونه میتوان عملکرد و دوام را در کنار هم قرار داد؟ این چیزی است که ما به طور مداوم در حال کار روی آن هستیم.







