استادیوم خانگی باشگاه فوتبال بارسلونا که همواره با نام نیوکمپ شناخته میشد، حالا به خاطر همکاری این باشگاه با شرکت اسپاتیفای تغییر نام داده و از این پس با اسم رسمی «اسپاتیفای نیوکمپ» خطاب قرار داده خواهد شد.
اواخر پارسال بود که در خبری اعلام شد بارسلونا و اسپاتیفای قرار است با یکدیگر وارد همکاری شوند. حالا این همکاری از اول ژوئیه آغاز شده و اسپاتیفای رسماً شریک رسمی این باشگاه محبوب ورزشی به حساب میآید. به عنوان بخشی از این قرارداد، نام این شرکت سوئدی روی ورزشگاه بارسا قرار میگیرد و بنرهای جدیدی در محل استادیوم نصب شدهاند.
نام اسپاتیفای همچنین به عنوان حامی مالی اصلی بارسلونا از فصل ۲۰۲۲/۲۰۲۳ به مدت سه سال روی پیراهن تیمهای فوتبال مردان و زنان این باشگاه حک خواهد شد. این برند روی لباس تمرینی هر دو تیم فوتبال بارسا نیز قرار میگیرد.
-
جوراب ساق کوتاه پسرانه مارول مدل مردعنکبوتی مجموعه ۷ عددی
۳,۵۰۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
هندزفری بلوتوثی مدل AirPods Pro 2nd 2023 Generation MQD83CHAA
۷۲۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
نیم بوت پسرانه لوپیلو مدل DOT
خرید محصول -
تیغه برف پاککن رویال اسپرت مدل FLAT PRO مناسب برای پژو پارس بسته ۲ عددی
اطلاعات بیشتر -
کرم آبرسان مو کامان مدل Collagen Hair Water حجم ۴۰۰ میلی لیتر
۱,۳۶۹,۰۰۰,۸۲۲,۲۹۹,۰۹۴,۷۰۸,۸۹۱,۵۶۳,۲۱۸,۶۴۲,۷۹۱,۳۰۱,۱۲۰ ﷼ خرید محصول -
هندزفری بلوتوثی مدل Airpod Pro 2 New Gen
۳۲۱,۴۵۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
بند فلزی مدل Link Bracelet مناسب برای اپل واچ ۳۸ میلی متری
خرید محصول -
فیلتر روغن خودرو آرو مدل ۵۰۷۴۳-VAF مناسب برای سوزوکی ویتارا
اطلاعات بیشتر
همکاریهای اسپاتیفای و بارسلونا
این باشگاه و اسپاتیفای از طریق همکاری خود به دنبال ایجاد پیوندی قدرتمند میان صنعت موسیقی و دنیای ورزش هستند. آنها انتظار دارند که از طریق این همکاری بتوانند تجربه طرفداران خود را ارتقا دهند و پلتفرم مشترکی داشته باشند تا بازیکنان و هنرمندان را به مخاطبان وصل کند.
طبق این قرارداد، نام اسپاتیفای درون ورزشگاه هم روی صندلیها حک خواهد شد. بهعلاوه، برند این سرویس استریم موسیقی را در پنلهای تبلیغاتی در اتاق خبرنگاران خواهیم دید. همکاری با این شرکت شامل مشارکت در آکادمی بارسا نیز میشود. بر این اساس، برند اسپاتیفای روی لباس اعضای آکادمی هم قرار میگیرد.
باشگاه بارسلونا میگوید اسپاتیفای در زمینه تولید محتواهای صوتی تصویری از جلسات تمرینی این تیم نیز ایفای نقش خواهد کرد.
قرارداد میان بارسا و اسپاتیفای اولین نمونه در نوع خودش است و از دیروز به اجرا درآمده. این همکاری در راستای برنامه جاهطلبانه بارسلونا برای ایجاد تغییرات ساختاری در کل ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ خواهد بود که دربهای این مرکز را به عنوان محلی برای تجربههای کلاس جهانی به روی تمامی شهروندان شهر بارسلون باز میکند.