قوی‌ترین ارتش دنیا الکتریکی می‌شود

از دیرباز ارتش ایالات متحده به استفاده از فناوری‌های روز دنیا معروف بوده و اتفاقا یکی از دلایل تسلط ارتش این کشور بر بیشتر مناطق کره زمین هم همین برتری تکنولوژیکی است. حال که دنیا در حال چرخش به سوی خودروهای الکتریکی است، چرا ارتش آمریکا آن را نداشته باشد؟ ظاهرا ارتش آمریکا از شرکت معظم جنرال موتورز و کانو خواسته است تا یک خودروی برقی مبتنی بر هامر را برای تجزیه و تحلیل و البته گرفتن تصمیم‌های بعدی برای خرید کانو EV برای ارتش آمریکا ارائه دهد.

جزئیات خرید کانو EV برای ارتش آمریکا
در همین ابتدای کار باید بگویم که تحت تاثیر قرار گرفتن و درخواست وسیله نقلیه برای تجزیه و تحلیل، دو چیز متفاوت هستند. مورد دوم اولین گام برای پیوستن رسمی یک خودروی الکتریکی به ناوگان وزارت دفاع است. ظاهرا جنرال موتورز تنها شرکت خودروسازی آمریکایی نبود که این افتخار را دریافت کرد. ارتش ایالات متحده از شرکت Canoo نیز خواست تا وسیله نقلیه‌ای را ارائه کند که برای استفاده در محیط‌های عملیاتی و پادگان مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

تا همین اواخر، Canoo یک خودروی الکتریکی مبهم مستقر در آمریکا بود که وسایل نقلیه ظاهراً الهام گرفته از انیمه را تولید می‌کرد، اما اکنون شرایط تغییر کرده است. پس از اعلام والمارت مبنی بر خرید ۴۵۰۰ خودروی Canoo Lifestyle Delivery، قیمت سهام کانو در یک روز ۵۳ درصد افزایش یافت. حال علاقه ابراز شده توسط ارتش ایالات متحده احتمالاً قیمت سهام را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

تونی آکویلا، سرمایه گذار، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل Canoo گفت:

به عنوان یک شرکت آمریکایی مستقر در قلب آمریکا، انتخاب شدن توسط ارتش ایالات متحده باعث افتخار است. این فرصت دیگری است برای اثبات فناوری اختصاصی ما، که قابل تنظیم و سازگاری برای موارد استفاده چندگانه و محیط‌های خاص است.
جالب است بدانید که سکوی چند منظوره Canoo نیز اخیراً توسط ناسا برای وسایل نقلیه خدمه انتخاب شده است تا فضانوردان را به سایت پرتاب آرتمیس برای مأموریت‌های ماه و ایجاد اولین حضور طولانی مدت در آن برسانند.

یادآوری این نکته ضروری است که بدانید خودروهای ساخت شرکت Canoo احتمالاً به عنوان وسیله‌ای برای حمل و نقل پرسنل ساختار نظامی دائمی یا نیمه دائمی عمل خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *