اینستاگرام تایید کرده این شبکه اجتماعی در حال ارائه قابلیتی برای کاربران خود است تا استوریهای طولانیتر را بهصورت پیوسته منتشر کنند. به بیان سادهتر با این قابلیت، استوریهایی که کمتر از ۶۰ ثانیه هستند، به چند بخش تقسیم نخواهند شد. تغییر جدید سال گذشته با دستهای از کاربران منتخب آزمایش شده بود و اکنون در دسترس تمام کاربران اینستاگرام قرار گرفته است.
سخنگوی متا با ارسال ایمیلی به وبسایت TechCrunch نوشت: «ما همیشه در حال کار روی روشهایی برای بهبود تجربه استوریها هستیم. اکنون میتوانید بهطور مداوم استوریهای تا ۶۰ ثانیه را بدون اینکه به کلیپهای ۱۵ ثانیهای برش داده شوند، ایجاد و منتشر کنید.»
بازخوردهای احتمالی تغییر جدید اینستاگرام
-
کیت سفری دلسی مدل ۳۹۴۰۹۱۰
خرید محصول -
ساعت هوشمند اپل واچ سری ۳ مدل Nike Plus 38mm Space Aluminum Case with Nike Sport Band
خرید محصول -
دستبند طلا ۱۸ عیار دخترانه کرابو طرح خرگوش مدل Krd1031
اطلاعات بیشتر -
ست سویشرت و شلوار پسرانه تودوک مدل ۲۱۵۱۱۷۵-۷۲
خرید محصول -
کش بدنسازی کد BH-479
خرید محصول -
بند مدل Sport-SC22 مناسب برای اپل واچ ۴۴ میلی متری
خرید محصول -
کفش زنانه گابور مدل ۳۶.۱۶۰.۵۱
خرید محصول -
دسته بازی پلی استیشن ۴ سونی مدل DualShock4 طرح fifa
خرید محصول
تغییر جدید احتمالا مورد پسند کاربران و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. از سویی کاربران قادر خواهند بود تا استوریهای متوالی را پست کنند که به چند کلیپ تقسیم نمیشوند و همچنین بینندگان نیز دیگر مجبور نخواهند بود تا بهطور مداوم برای مشاهده تمام استوریها، روی صفحه چندین بار ضربه بزنند.
البته این تغییر میتواند باعث دلسرد شدن کاربرانی شود که از سادگی و کوتاه بودن استوریها لذت میبرند.
علاوه بر این، قابلیت جدید همچنین تا حدودی مرز بین استوریها و ویدیوهای ریلز (Reels) را کمرنگتر میکند، زیرا اکنون کاربران به دو گزینه برای ارسال یک ویدیوی ۶۰ ثانیهای دسترسی دارند.
اینستاگرام در چند وقت گذشته اعلام کرده که تمرکزش روی ویدیوهای را افزایش خواهد داد و به موجب آن، این شبکه اجتماعی محدودیتهای زمانی ویدیوها را افزایش داده است. چند ماه قبل بود که این شرکت پشتیبانی از ویدیوهای Reels طولانیتر (تا ۹۰ ثانیه) را برای کاربران خود معرفی کرد که نسبت به قبل با محدودیت ۶۰ ثانیهای افزایش پیدا کرده بود.
اینستاگرام همچنین اخیرا تغییر دیگری را در سیستم خود ایجاد کرده بود که به موجب آن، تمام پستهای ویدیویی جدیدی که کوتاهتر از ۱۵ دقیقه هستند، به صورت Reels نمایش داده میشوند.